پلیس فداکار، قاچاقچی مواد مخدر را از میان شعله‌های آتش نجات داد

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: مأمور فداکار هرمزگانی یک قاچاقچی متواری گرفتار در آتش را با زدن در دل آتش از مرگ حتمی نجات داد.
کد خبر: ۶۹۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ - 16October 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران گشت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مقابله جدی با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ روز گذشته حین گشت زنی در محور میناب به بندرعباس به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در حالی که یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس دیگر آن را اسکورت می‌کرد مشکوک شده و دستور توقف دادند.

پلیس فداکار، قاچاقچی مواد مخدر را از میان شعله‌های آتش نجات داد

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز مسیر طولانی و هدف قرار گرفتن لاستیک عقب خودرو، این خودرو با برخورد به خودرو اسکورت واژگون و خودرو حامل مواد مخدر متوقف و راننده دستگیر و خودرو دیگر واژگون و به همراه راننده دچار حریق شد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: یکی از مأموران حاضر در صحنه با مشاهده قاچاقچی گرفتار در آتش در یک حرکت انسان دوستانه با فداکاری و پذیرش خطر دل به آتش زده و فرد گرفتار در آتش را از مرگ حتمی نجات داده و خود دچار مصدومیت و سوختگی از ناحیه دست و سرو و صورت شد که جهت مداوا به بیمارستان خاتم الانبیا اعزام شد.

این مقام انتظامی استان خاطر نشان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۸۰ کیلو تریاک کشف و ضبط کرد.

انتهای پیام/ 112

برچسب ها: فراجا ، پلیس
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار