مدیرکل ورزش جوانان خراسان‌جنوبی:

خراسان‌جنوبی یکی از استان‌های برتر در کشور در حوزه مشارکت مردمی در اماکن ورزشی است

ربیعی گفت: خراسان‌جنوبی یکی از استان‌های برتر در کشور در حوزه مشارکت مردمی در اماکن ورزشی بوده است.
کد خبر: ۶۹۸۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۲ - 16October 2024

خراسان‌جنوبی یکی از استان‌های برتر در کشور در حوزه مشارکت مردمی در اماکن ورزشی است به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، محمدعلی ربیعی، مدیرکل ورزش جوانان خراسان‌جنوبی امروز چهارشنبه ۲۵ مهر در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اقدامات یک ساله ورزش و جوانان، در این مدت ۵ سالن ورزشی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح کردیم که ۲ سالن آن جزء بهترین سالن‌های استان بوده است.

وی با بیان اینکه یک باب استخر در خوسف و ۳۶ چمن مصنوعی به ارزش ۶۵ میلیارد تومان افتتاح شد، گفت: یکی از پروژه‌های یک سال اخیر، تجهیز و بهسازی پایگاه قهرمانی بود که بیش از ۱۷ سال پیش شروع به کار کرده و دستگاه‌های آن مستهلک شده بود که ۹۰ میلیارد ریال برای خرید وسایل و تعمیرات این مجموعه هزینه شد.

ربیعی بیان کرد: خراسان‌جنوبی یکی از استان‌های برتر در کشور در حوزه مشارکت مردمی در اماکن ورزشی بوده که در یک سال اخیر بسیاری از امکانات بلااستفاده مجددا به بهره‌برداری رسید و حدود ۳۰۸ میلیارد تومان ارزش ریالی پروژه‌های افتتاحی در سال گذشته بوده است.

مدیرکل ورزش جوانان استان بیان کرد: ۲۰ میلیارد ریال برای مرکز تندرستی هزینه شده و لذا با افتتاح ۱۶ زمین چمن مصنوعی در هفته تربیت بدنی، ۶۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع به فضای ورزشی استان افزوده می‌شود.

وی گفت: پایگاه قهرمانی به دنبال آموزش مربیان و ورزشکاران، استعدادیابی، توجه به علم تغذیه، روانشناسی، تمرین و ریکاوری اسـت که طی امسال توانستیم ۶ میلیارد تومان وسایل خوابگاه‌های ورزشی را خریداری کرده و به زودی خوابگاه‌های ورزشی راه‌اندازی خواهند شد.

ربیعی در خصوص اعتبار ۴۳ پروژه گفت: برای ۴۳ پروژه سرجمع ۳۰۸ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر کل ورزش جوانان استان گفت: در هفته تربیت بدنی ۵۵۰ برنامه در حوزه‌های مختلف در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی در خصوص جشن بزرگ نجوا تأکید کرد: در جشن بزرگ نجوا نیکوکاران حضور داشته و از برترین عفاف حجاب نیز تجلیل خواهد شد.

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار