آغاز هفته تربیت بدنی با ۴۰ برنامه ورزشی ویژه در استان یزد

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از اجرای ۴۰ برنامه ورزشی خلاقانه در هفته تربیت بدنی خبر داد.
کد خبر: ۶۹۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۱ - 17October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «زهیر حاجی حسینی» مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد  ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته ورزش برگزار شد با بیان اینکه هفته تربیت بدنی در این استان با برنامه‌ریزی ۴۰ برنامه ورزشی ویژه و نوآورانه برای اقشار مختلف مردم آغاز خواهد شد اظهار داشت: این برنامه‌ها با تمرکز بر جوانان و با هدف ترویج فرهنگ ورزش و تحرک بدنی در بین جامعه، طراحی شده‌اند از جمله رویکردهای جدید این هفته، برگزاری برنامه‌هایی است که مطابق با روحیه و سلیقه نسل جوان باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: روز ۲۶ مهرماه تمامی اماکن ورزشی تحت پوشش این اداره کل برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

وی افزود: همچنین در طول هفته تربیت بدنی، تخفیف ۵۰ درصدی برای استفاده از این اماکن در نظر گرفته شده است تا دسترسی همگانی به فضاهای ورزشی تسهیل شود.

حاجی حسینی با تأکید بر اهمیت ورزش همگانی و ترویج ورزش در بین همه اقشار، از اجرای برنامه‌هایی خاص برای توانخواهان و نیز برگزاری همایش‌های ورزشی در بافت تاریخی یزد به مناسبت این هفته خبر داد.

در همین راستا، مراسم ورزشی متنوعی در تمامی شهرستان‌های استان نیز برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از آماده شدن ۲۱ طرح ورزشی برای افتتاح در این هفته خبر داد و ابراز امیدواری کرد: این طرح‌ها نقش موثری در ارتقای سطح سلامت و ورزش استان ایفا کنند.

وی گفت: همچنین در این هفته، برنامه‌های ویژه‌ای برای خانواده‌ها در نظر گرفته شده است که با همکاری رسانه‌ها، تلاش بر ایجاد فضای ورزشی شاد و متنوع برای همه گروه‌های سنی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار