فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اگر به شهروندان، شخصیت‌ها و اهداف ما حمله کنید، ما شما را می‌زنیم

سردار سلامی گفت: به دشمنان اخطار می‌کنیم اگر به شهروندان، شخصیت‌ها و اهداف ما حمله کنید، ما شما را می‌زنیم. ما زدیم تا بدانید اگر حاکمیت ملی ما نقض شود ما شما را در سرزمین جعلی‌تان خواهیم زد.
کد خبر: ۶۹۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 17October 2024

اگر به شهروندان، شخصیت‌ها و اهداف ما حمله کنید، ما شما را می‌زنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع شهید سرلشکر حاج عباس نیلفروشان، اظهار داشت: هنوز یاد و خاطره شهیدان زاهدی و حجازی در یاد مردم اصفهان است که این مردم شهید دیگری را تقدیم راه اسلام و آزادی قدس کردند.

وی ادامه داد: سردار شهید حاج عباس نیلفروشان فردی وفادار، فداکار، شجاع، پرورش یافته مکتب امام حسین (ع)، و تربیت یافته پدر و مادری نیکو سرشت و‌ مومن نسبت به انقلاب بود.

سردار سلامی گفت: سال‌های سال با او زندگی کردم و بخش کوچکی از زندگی او را میشناسم، از ۱۵ سالگی در میدان جهاد ظاهر شد. لباس جهاد بر تن کرد و تا ششم مهرماه که در کنار سید الشهدای مقاومت سید حسن نصرالله به شهادت رسید، یک قدم از جهاد کوتاه نیامد.

وی خاطر نشان کرد: او شخصیت بالایی داشت ولی شهرت گریز بود و از اینکه نامشان پرآوازه‌ شود اجتناب داشتند، این شهدا مردانی بودند که هرگز از جهاد باز نکردشتند مگر با جسم خونین.

فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: سردار نیلفروشان سالها معاون حاج علی زاهدی بود، لبنان و دشمن آنها را به خوبی می‌شناخت. او یک متفکر بودی که شناخت عمیقی از تحولات جهان داشت. خوب فکر می‌کرد و مدتی معاونت عملیات کل سپاه که مرکز طراحی عملیات‌های بزرگ ضد دشمنان اسلام بود را به عهده گرفت.

وی اضافه کرد: او ذهن خلاق و‌ جوشانی داشت. هم در لبنان و سوریه شخصیتی جامع و کامل و شامل را از خود نشان داد و به معنای واقعی نخبه بود. در کنار آن فردی مومن، متقی، آرام و نظراتش قابل توجه و حساب شده بود.

سردار سلامی گفت: وقتی ماموریت لبنان به او واگذار شد به‌ او‌ گفتیم که پرچم شهید زاهدی را باید به دوش بگیری، بدون هیچ تغییر و با آرامش آن را پذیرفت و به من گفت؛ این آخرین مسوولیت من در سپاه هست. چندین بار آمد و رفت و در آخرین وداعش گفت؛ در این سفر شهید می‌شوم و کمتر باور می‌کردیم که این شهید مجاهد ما به این سرعت خداوند را ملاقات کند.

وی بیان داشت: آنچه مقدر او بود که زیباترین تقدیر الهی است یعنی شهادتی که بالاترین از آن خوبی و‌ نیکی نیست را به دست آورد و به اعظم درجه عند الله رسید و سند افتخاری برای امت اسلام شد.

فرمانده سپاه ابراز داشت: او فردی بود که مردم عراق، لبنان، و سوریه و ایران برای تشییع او به خیابان ها امدند، برای او گریستند و بیعت خود را با آرمان‌های او محکم کردند که تا آخر در این مسیر خواهند ایستاد.

وی اضافه کرد: تصور اشتباه دشمنان اسلام این است که گمان می‌کنند با شهادت مردان بزرگ نهضت‌ها خاموش می‌شوند ولی باید از عاشورا درس بگیرند که وقتی امام حسین (ع) در راه دفاع اسلام شهید شد، اسلام زنده شد.

سردار سلامی تصریح کرد: وقتی شهید سلیمانی را به ظاهر گرفتند، خون او‌ حجتی شد برای همه مسلمانان که راه او را ادامه دهند و همه بدانند ما اهل قیام هستیم. راه سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد و راهی جز ایستادن و یورش بردن بر دشمنان وجود ندارد. راهی برای مسلمانان جز جهاد برای رهایی از شر طواغیت عالم وجود ندارد.

وی بیان داشت: آنها فکر کردند با شهادت شهید زاهدی مشعل جهاد در جبهه مقاومت خاموش می‌شود ولی دشمنان ما شکست خوردند، چون وقتی سردار زاهدی شهید شد، سردار نیلفروشان به میدان آمد و مصمم و مستحکم و با قلبی مطمئن این مسیر را ادامه داد، وقتی با او صحبت می‌کردیم شجاعت، استحکام، صلابت در کلام او مشهود بود و گویا رفته بود که فتح مبینی را به ارمغان بیاورد.

سردار سلامی اظهار داشت: وقتی شهید اسماعیل هنیه را زدند گمان نمی‌گردند ما عمل نمیکنیم، وقتی سید حسن نصرالله را زدند گمان کردند راه برای آنها هموار شده است، تا وعده صادق ۲ پیش آمد که اقتدار با شکوهی از ملتی بود که هنرش ثبت حماسه های بی‌نظیر است.

وی تاکید کرد: دشمن صدای ما را از این میدان می‌شوند، باید به دشمن بگوییم وعده صدق ۲ فقط یک هشدار و اخطار بود. کوچکترین مقیاس عملی بود که با بخشی کوچکی از توان ما انجام شد. باید از میدان عمل ما درس بگیرید. ما وعده صادق را انجام دادیم تا بگوییم اگر به شهروندان، شخصیت‌ها و اهداف ما حمله کنید، ما شما را می‌زنیم. ما زدیم تا بدانید اگر حاکمیت ملی ما نقض شود و مهمان ما ترور کردید شما را در سرزمین جعلی‌تان می‌زنیم.

سردار سلامی تصریح کرد: بر سپر دفاع موشکی تکیه نکنید چون تکیه‌گاه خوبی نیست و ما از آن عبور می‌کنیم. اکنون به شما می‌گوییم مراقب باشید دوباره اشتباه نکنید زیرا اگر به هر هدفی از ما در منطقه و ایران حمله کنید، ما شما را دردناک می‌زنیم.

وی خاطر نشان کرد: شاید تصور کنید «تاد»ها شما را محافظت می‌کنند، به لوله‌های لانچرها اعتماد نکنید، شما نمی‌توانید ملت مسلمان را قتل عام کنید و ایمن باشید، این معادله جایی در بین مسلمانان ندارد، ما ضعف‌های شما را می‌شناسیم، بر آسیب‌پذیری شما مسلطیم و خودتان هم می‌دانید و خودتان می‌دانید که چقدر آسیب‌پذیرید به هر نقطه‌ای تجاوز کنید، معادل آن دردناک به همان نقطه از شما حمله خواهد شد.

وی در پایان گفت: صمیمانه از ملت عراق، سوریه، یمن و لبنان و ایران تسلیت و از حضور مردم اصفهان قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار