نماینده قم: رادیو معارف صدای رسای اسلام است

حجت‌الاسلام و المسلمین روانبخش گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و مردم به شما عنایت و اعتماد خاصی دارند، چون رادیو معارف به بهترین روش اسلام و تشیع را از قم به سراسر جهان صادر می‌کند.
کد خبر: ۶۹۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ - 17October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «قاسم روانبخش» نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در نشستی با «مسعود کاویانی» مدیر رادیو معارف و مدیران این رسانه دینی با اشاره به حدیث «فَیَفیضُ العِلمُ مِنهُ إلى سائرِ البلاد ...» اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و مردم به شما عنایت و اعتماد خاصی دارند، چون رادیو معارف به بهترین روش اسلام و تشیع را از قم به سراسر جهان صادر می‌کند.

نماینده قم: رادیو معارف صدای رسای اسلام است

وی از پخش برنامه‌های تربیتی، خانواده و سبک زندگی که روزانه از رادیو پخش می‌شود تشکر کرد و افزود: بخشی از نیاز‌های مهم و لازم خانواده‌ها، استفاده رایگان از همین مباحثی است که شما در رادیو معارف به آن می‌پردازید.

حجت‌الاسلام و المسلمین روانبخش تاکید کرد: به‌طور طبیعی هر برنامه‌ای در مجموعه‌های مختلف در گذر زمان عادی می‌شود و باید تحولی در آن ایجاد شود و این مستلزم آن است تا کاری جامعه‌شناسانه و مشتری‌پسندی رخ دهد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این نشست، پیرو درخواست «اکبر طالبی‌نیا» مدیر گروه فقه و اندیشه رادیو معارف مبنی بر همکاری در کارشناسی برنامه‌های رادیویی؛ قول همیاری و تعامل بیشتر خود و نمایندگان کمسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها را برای ضبط برنامه «بر مدار قانون» رادیو معارف اعلام کرد.

در بخشی از جلسه، «مسعود کاویانی» مدیر رادیو معارف ضمن تشکر از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین روانبخش و دیگر نمایندگان قم در مجلس شورای اسلامی و ارائه گزارشی از فعالیت‌های این رسانه دینی، خواستار مساعدت و پیگیری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها