امام جمعه اهل سنت مهاباد:

محور مقاومت در روح و جان مسلمانان ریشه دارد

ماموستا امامی گفت: محور مقاومت قائم به شخص نیست بلکه متکی به اندیشه و مکتب است و در روح و جان ما ریشه دارد، بنابراین با شهادت سرداران و فرماندهان تضعیف نمی‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶ - 17October 2024

محور مقاومت در روح و جان مسلمانان ریشه داردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، ماموستا «عبدالسلام امامی» امام جمعه اهل سنت مهاباد در پانزدهمین اجلاس شهدای وحدت که امروز (پنجشنبه) در مشهدبرگزار شد، اظهار داشت: اگر همه کشورهای اسلامی، که شامل ۵۷ کشور می‌شوند، با هم متحد و همراه بودند، فلسطینی‌ها بسیار زود به اهداف خود می‌رسیدند.

وی با اشاره به ساختار شورای امنیت، افزود: کشورهای اسلامی باید دست‌کم یک رای در شورای امنیت سازمان ملل داشته باشند.

امام جمعه اهل سنت مهاباد ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی تاکنون بیش از ۴۲ هزار نفر را در غزه به شهادت رسانده است اما نه پرچمی در جهان نیمه برافراشته و نه شمعی برافروخته شده است، گویا خون مسلمانان بی‌بهاتر از هر چیزی است.

ماموستا امامی گفت: امروز بعضی کشورهای اسلامی بیشترین روابط را با رژیم صهیونیستی دارند، امروز چشمان پیامبر اسلام (ص) نگران وضع امت اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز انصارالله یمن در جبهه مقاومت، مسیر دریای سرخ را بسته است اما بعضی کشورهای اسلامی برای کمک به رژیم صهیونیستی، مسیر زمینی خود را به روی او گشوده‌اند.

امام جمعه اهل سنت مهاباد بیان داشت: نقشه امروز دشمن تفرقه بینداز و ویران کن است و با شدت تمام به دنبال اجرای طرح‌های خود است اما تاکنون به لطف خدا و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به اهداف خصمانه خود دست پیدا نکرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها