کارگردان نمایش بزرگ ستارگان زمینی:

نمایش «غدیر تا ظهور» تا آزادسازی قدس و ظهور حجت ادامه خواهد داشت

«تاجمیری» گفت: نمایش از غدیر تا ظهور با روایت جانشینی و ولایت علی ابن ابیطالب آغاز شده و به مسایل امروز منطقه می‌پردازد و تا ظهور حجت ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶ - 15October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرنمایش «غدیر تا ظهور» تا آزادسازی قدس و ظهور حجت ادامه خواهد داشت مُهر، «مهدی تاجمیری» کارگردان نمایش بزرگ ستارگان زمینی خوزستان در حاشیه برپایی رزمایش بزرگ ستارگان زمینی اظهار داشت: نمایش بزرگ ستارگان زمینی روایتی از غدیر تا ظهور است؛ این نمایش از سال ۱۳۹۰ تاکنون بیش از ۱۳۰۰ اجرای متفاوت با آیتم‌های گوناگون نمایش‌ها اجرا نموده که درباره غدیر بحث روایت جانشینی و ولایت علی ابن ابیطالب است و در صحرای غدیر شروع می‌شود.

وی افزود: دوران دفاع مقدس و تجاوز حزب بعث عراق به خاک عزیز کشورمان و سقوط خرمشهر، آماده شدن رزمندگان سراسر کشور و اعزام آنها به جبهه‌های حق علیه باطل و اجرای عملیات بزرگ الی بیت المقدس که منجر به آزادسازی شهر خرمشهر شد ادامه دارد.

کارگردان نمایش بزرگ ستارگان زمینی خوزستان افزود: موضوع بعد جنایات داعش در منطقه بود که قصد داشتند بعد از عراق و سوریه به سمت ایران بیایند و جنایاتشان در ایران انجام بدهند اما رزمندگان ما جمع شدند و رفتند به عراق و سوریه جلوی داعشی‌ها ایستادند و نگذاشتند پای داعشی‌ها به میهن عزیزمان باز شود.

تاجمیری بیان کرد: یکی دیگر از موضوعات این رزمایش بعد از شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و بعد از آن هم انتقام سخت و موشکباران پادگان عین الاسد بزرگترین پادگان نظامی آمریکایی‌ها در منطقه است که توسط موشک‌های دوربرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد هدف قرار داده شد.

کارگردان نمایش بزرگ ستارگان زمینی خوزستان افزود: در انتهای کار هم بحث جنایات اسرائیل در غزه است و ان شاالله به امید خداوند و همت رزمندگان اسلام به زودی شاهد فتح قدس عزیز خواهیم بود و در آخر هم بحث ظهور حضرت حجت است که با اجرای سرود همگانی سلام فرمانده و همکاری خوب مردم و حاضرین در این مراسم اجرا شد.

این مراسم که تا پاسی از شب ادامه داشت هر لحظه به لحظه بر جمعیت تماشاگر آن اضافه می‌شد.

حضور پررنگ نیروهای سبزپوش فراجا به ویژه راهنمایی و رانندگی در کنار بسیجیان در ایجاد نظم و امنیت  و خدمات‌رسانی ایستگاه‌های صلواتی موکب ابوالفضل العباس (ع) شهرستان مهر و گروه‌های جهادی شهید سلیمانی و آموزشگاه رانندگی فدک شهر مهر در سومین شب برگزاری دومین اجلاسیه سرداران و ۱۶۶ شهید شهرستان مهر مثال زدنی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار