رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان خبرداد؛

راه‌یابی ۴ نفر کردستانی به مرحله کشوری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

همتی از راه‌یابی چهار نفر از فعالان قرآنی کردستان به مرحله کشوری بخش معارفی چهل‌و‌هفتمین مسابقات سراسری قرآن اوقاف خبر داد و گفت: این برگزیدگان در رشته تفسیر و معارف قرآنی اهل سنت به این بخش راه یافتند.
کد خبر: ۶۹۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷ - 20October 2024

راه‌یابی ۴ نفر کردستانی به مرحله کشوری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآنبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، خلیل همتی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کردستان، با اشاره به شرکت ۵۱۰ نفر از کردستانی‌ها در بخش معارفی چهل‌وهفتمین مسابقات سراسری قرآن، اظهار کرد: این دوره از رقابت‌های قرآنی در شهرستان‌های سنندج، قروه، دهگلان، بیجار، مریوان، سقز و دیواندره برگزار شد.

وی افزود: ۲۵ نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی به این دوره از رقابت‌های قرآنی راه‌یافتند، و نفرات برتر مرحله استانی به مرحله کشوری صعود خواهند کرد.

همتی با اشاره به برگزاری مرحله استانی رشته‌های معارفی مسابقات یادآور شد: مرحله استانی رشته‌های معارفی ۵مهر در سنندج برگزار شد که شامل رشته‌های ترجمه عمومی، معارف قرآن کریم اهل تشیع، معارف قرآن اهل تسنن، معارف نهج‌البلاغه و معارف صحیفه سجادیه بود.

وی اعلام کرد: چهار نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشوری این دوره راه یافته‌اند که شامل محمد طهماسبی، هیوا فرج‌پور، حسین احمدیان در بخش آقایان و فریده سعیدی در بخش بانوان هستند.

همتی اضافه کرد: مرحله کشوری بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم به صورت برخط در آبان‌ماه جاری برگزار خواهد شد و به دو شکل شفاهی و کتبی انجام می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای راه‌یابی به مرحله فینال مسابقات سراسری قرآن، شرکت‌کنندگان باید ۴۰ امتیاز در مرحله کتبی و ۶۰ امتیاز در مرحله شفاهی و مصاحبه کسب کنند. مرحله فینال در آذرماه سال جاری در قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار