گردهمایی رؤسای ادارات امور قرآنی کشور در مشهد

سی و نهمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های سراسر کشور کشور به مدت دو روز در مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 21October 2024

گردهمایی رؤسای ادارات امور قرآنی کشور در مشهدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت الاسلام «محمدرضا شفیعی» مدیرکل امور استان‌های سازمان دارالقرآن‌های کریم کشور در سی و نهمین نشست رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌های سراسر کشور کشور در مشهد اظهار کرد: در این نشست، مباحث آموزشی، تبلیغی و ترویجی، طرح‌ها و برنامه‌های کلان سازمان دارالقرآن‌های کریم کشور، برنامه‌های مهم و اولویت دار سازمان، طرح زندگی با آیه ها، حفظ قرآن و مباحث مربوط به فعالیت‌های قرآنی استان‌ها در نیمه دوم امسال، بررسی می‌شود.

حجت الاسلام شفیعی افزود: همچنین رییس، معاونین و مدیران این سازمان در این نشست نکاتی در خصوص موضوعات مختلف قرآنی را با هدف تدوین و ترویج آنها، به مدیران استان‌ها ارائه می‌کنند.

وی بیان کرد: مهم‌ترین مبحثی که در این نشست به آن پرداخته می‌شود واکنش جامعه قرآنی در مورد اتفاق اخیر منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان است.

شفیعی تصریح کرد: با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب درباره کمک به لبنان، تلاش می‌کنیم در این نشست درباره نقش جامعه قرآنی کشور در خصوص مباحث روز منطقه ای، غزه و لبنان، بحث و گفت‌وگو و نتایج آن را در جامعه قرآنی کشور پیاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار