تمثال سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم در میادین لامِرد نصب شد

تمثال مبارک سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم به همت شهرداری لامرد و در آستانه اجلاسیه ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد در میدان‌های شهر لامِرد نصب گردید.
کد خبر: ۶۹۹۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ - 17October 2024

تمثال سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم در میادین لامِرد نصب شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، در خجسته روز میلاد یازدهمین ستاره آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (علیه السلام) اباالمهدی و در آستانه ی برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد، به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد ۱۰ تابلوی مزین به تمثال نورانی سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم شهرستان در میدان‌های دانشجو، زنده یاد دکتر حیاتی، شهدا و خلیج فارس نصب شد.

محمودی شهردار لامِرد با اشاره به فضاسازی شهری در آستانه برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد اظهار داشت: شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد براساس وظیفه ذاتی خود در موضوع فضا سازی شهری، با آغاز عملیات اجرایی برگزاری و اجرای اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد در چند سرفصل فضاسازی شهری را طراحی و اجرا کرده است.

وی گفت: نصب پارچه نوشته‌های شهدایی، دیوارنویسی با موضوع شهداء و اطلاع‌رسانی، نقاشی تمثال نورانی شهداء بر دیوار چند نقطه شهر، طراحی و نصب ۱۰ تابلو مزین به تمثال ملکوتی سرداران، شهدای ترور و مدافع حرم و... نمونه ای از کارهای صورت گرفته در موضوع فضاسازی و آماده سازی شهری است که توسط خادمان مردم در شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد انجام شده است.

وی افزود: در موضوع کارهای عمرانی و آماده سازی جایگاه برگزاری اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامِرد نیز شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد فعالیت‌هایی در اجرای تک لبه و ... انجام داده که امیدواریم در هرچه باشکوهتر برگزارشدن اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان مفید واقع گردد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها