حجت‌الاسلام محمدیان: حرکت «جبهه مقاومت» جهانی شده است

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: حرکت جبهه مقاومت از گذشته تا به امروز همواره به سمت قله‌های پیروزی بوده و این حرکت امروز به یک حرکت جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۶۹۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ - 18October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد محمدیان» مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری صبح امروز (جمعه) در جلسه تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه باید از فرصت‌های محدودی که به دست می‌آوریم به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم، اظهار داشت: بی‌تردید اگر این رویه در پیش گرفت شود، همین فرصت‌های محدود منتج به انجام کار‌های بزرگ خواهد شد.

حرکت جبهه مقاومت همواره به سمت قله‌های پیروزی بوده است

حجت الاسلام محمدیان با بیان اینکه نماز جمعه تریبونی است که همواره جایگاه محوری و مردمی داشته و دارد، از زنجان به عنوان استانی که دارای جایگاه علمی، معنوی و فلسفی بالایی است، یاد کرد و ادامه داد: یکی از فرصت‌های ارزشمندی که باید از آن بهره کافی را برد، همین جایگاه نماز جمعه است که باعث می‌شود پیوند بین اقشار مختلف مردم مستحکم‌تر شود.

مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری در ادامه به شرایط کنونی منطقه اشاره و با تاکید بر اینکه در حال حاضر در مرحله حساس حرکت جهانی مقاومت قرار داریم، عنوان کرد: امروز دو جریان حق و باطل در مقابل هم قرار گرفته‌اند و شرایط به گونه‌ای است که همه دنیا شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی است که چطور زنان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

وی با یادآوری اینکه حرکت جبهه مقاومت از گذشته تا به امروز همواره به سمت قله‌های پیروزی بوده و این حرکت امروز به یک حرکت جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: خداوند همواره به انسان‌هایی که در راه رسیدن به حق، استمرار ورزیده و مقاومت می‌کنند، وعده نصرت داده و ملت ایران این واقعیت را بعد از ۴۵ سال مقاومت و پیروزی به معنای واقعی کلمه درک کرده است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها