مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری:

زنجان، در دوران دفاع مقدس افتخار آفریدند

حجت‌الاسلام «محمدیان» با بیان اینکه این استان در دوران دفاع مقدس افتخار آفریده است، گفت: زنجان در این مسیر شهدای بسیار بزرگی‌ را تقدیم‌ انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۶۹۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ - 18October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری امروز در مراسم تودیع و معارفه امام جمعه زنجان با بیان اینکه امروز جریان مقاومت اسلامی با تمام قوا در مقابل رژیم صهیونیستی قرار گرفته است، اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و لبنان هستیم.

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه ریختن بمب‌های چند تنی توسط رژیم صهیونیستی بر سر زنان و کودکان و مردم بی دفاع هنر نیست، گفت: هنر آن است که یک گروه چند هزار نفری بعد از یک سال از انجام عملیات طوفان الاقصی، توانستند بعد از شهادت سید حسن نصرالله، مواضع اسرائیل را با موشک مورد اصابت‌ قرار دهند.

وی با تاکید بر حرکت مقاومت اسلامی به سمت قله‌های پیروزی، افزود: ملت ما در مدت ۴۵ ساله توطئه‌های مختلفی را مشاهده و تجربه کرده است که خداوند چگونه به وعده هایش عمل می‌کند.

محمدیان با اشاره به اینکه به ویژگی‌های علمی و مفاخر استان زنجان پرداخت و اظهار کرد: زنجان افتخارات بسیار بزرگی دارد و استان عرفان، فلسفه، فقاهت، جهاد و شهادت است و همه این افتخارات را یکجا دارد.

وی با بیان اینکه این استان در دوران دفاع مقدس افتخار آفریده است، اضافه کرد: در این مسیر شهدای بسیار بزرگی‌ را تقدیم‌ انقلاب اسلامی کرده است.

محمدیان به برگزاری مراسم کتاب "پاییز آمد" و رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر این کتاب اشاره و عنوان کرد: شهید بزرگوار یوسفی که این کتاب درباره ایشان است بسیار پر افتخار بودند.

مسئول امور ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری با تشکر از زحمات چندین ساله آیت‌الله علی خاتمی نماینده سابق ولی فقیه در استان و با اشاره به انتخاب حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی به این سمت، گفت: ایشان امتیازات فراوان علمی، عملی و تجربیات فرهنگی دارند.

وی اضافه کرد: حجت‌الاسلام حسینی خدمتگزار، قاری و حافظ کل قرآن و آشنا به مباحث عمیق قرآنی هستند و امیدواریم با حضور ایشان تحولات خوبی در عرصه مختلف به ویژه مباحث قرآنی در استان به وقوع بپیوندد.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها