مسابقات ورزشی ویژه پیشکسوتان و خانواده یگان‌های ارتش برگزار شد

مسابقات ورزشی ویژه پیشکسوتان و خانواده یگان‌های ارتش در منطقه اصفهان به مناسبت هفته تربیت بدنی و هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷ - 18October 2024

مسابقات ورزشی ویژه پیشکسوتان و خانواده یگان‌های ارتش برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم «محسن کرمی» ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی ویژه پیشکسوتان و خانواده یگان‌های ارتش در منطقه اصفهان، اظهار داشت: قهرمانان اصلی ما شهدا هستند که با تلاش ها و جانفشانی های خود جانانه در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کردند و جان خود را در کفه اخلاص نهادند.

وی ادامه داد: امروز ورزش برای سلامت جسم و تأمین نشاط روحی و روانی برای همگان یک امر ضروری است و موجب نشاط و شادابی زندگی شخصی و خانوادگی شده و تضمین کننده پویایی افراد جامعه است.

امیر کرمی گفت: میادین ورزشی یکی از مستعدترین و اثرگذارترین محیط ها بوده از این لحاظ وظیفه داریم محیط ورزش را یک محیط توأم با معنویت ساخته تا بتوانیم روحیه جوانمردی، ایمان، تقوا و شجاعت را در بین افراد جامعه افزایش و تثبیت نماییم.

وی ادامه داد: از منظر دین مبین اسلام، ورزش موجب تقویت، سلامت جسم و روح و وسیله ای براي خدمت به خلق و راهی برای رسیدن به کمال و اهداف عالی انسانی است.

 این مسابقات با حضور تعداد ۱۶۰ ورزشکار خانم و آقا در قالب رشته های تیراندازی بادی، تنیس روی میز، دارت، آمادگی جسمانی و شنا به میزبانی مرکز آموزش توپخانه و موشک های نزاجا برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی اهداء شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار