رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس:

شهدا جلوتر از زمان خود می‌اندیشیدند

حجت الاسلام «سام دلیری» گفت: شهدای والامقام با گذشت چندین سال از شهادت، جلوتر از زمان خودشان می‌اندیشیدند و عمل می‌کردند.
کد خبر: ۶۹۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ - 18October 2024

شهدا جلوتر از زمان خودشان می‌اندیشیدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین «امیرسام دلیری» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان چالوس امروز در مراسم یادبود سردار شهید «غلامرضا صادقی» که در قطعه اول گلزار شهدای یوسف رضا (ع) شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه برای سنجش و امتیازدهی به شخصیت و جایگاه افراد؛ باید حوزه اندیشه و رفتار او مورد بررسی قرار گیرد، اظهار داشت: سنجه و میزان در این زمان کلام ولی فقیه بعنوان نائب الامام است.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب برای تشخیص و تطبیق این دو شاخصه در افراد از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: اما در حوزه اندیشه؛ افراد انقلابی طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید در جهاد دائم با مستکبر و خوی استکباری باشند.

این مسئول ادامه داد: در حوزه رفتاری نیز عملکرد افراد باید به زمینه سازی تمدن نوین اسلامی که خود گامی در راستای ظهور است، بیانجامد.

حجت الاسلام سام دلیری اضافه کرد: به زعم بنده شهدای والامقام علی الخصوص سردار شهید «غلامرضا صادقی» با گذشت چندین سال از شهادت، جلوتر از زمان خودشان می‌اندیشیدند و عمل می‌کردند.

وی با اشاره به مطالب وصیت نامه این شهید اذعان داشت: با مطالعه دو قسمت از وصیت این شهید به این ادعا و باور خواهیم رسید که ایشان قهرمان جبهه اندیشه و رفتار بود.

این مسئول گفت: در بخشی از وصیت نامه آمده است: «ای ملت غیور ایران سلاحت را بر گیر و از حیثیت، شرافت، مکتب و قرآنت در جای جای جهان دفاع کن؛ چه با سلاح آتشین‌ات و چه با سلاح قلمت قلب دشمن را نشانه برو.»

وی بیان کرد: همچنین در بخش دیگر وصیت نامه چنین عنوان شد: «خون‌های سراسر تاریخ از خون هابیل تا علی و حسین (ع) تا مطهری‌ها و برادرانم و هابیلانم در تمامی جبهه‌های نبرد با قابیلان بهم پیوست و امواج خروشانی شده و زمینه‌ساز حکومت حضرت مهدی (عج) شده و سیلی خروشان و بنیان کن خواهد گردید، و کاخ تمامی مستکبران را درهم می‌نوردد و تمامی پرچم‌های الحاد و شرک و بت پرستی را سرنگون می‌کند و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) را پابرجا و امید مستضعفان و محرومان جهان را به باور تبدیل می‌کند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار