مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

اردو‌های راهیان نور از بهترین راه‌های ترویج روحیه مقاومت است

سرهنگ رشیدی گفت: یکی از بهترین و مهمترین راه‌های ترویج روحیه جهادی و مقاومت توجه به برنامه سترگ راهیان نور است.
کد خبر: ۶۹۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ - 18October 2024

اردو‌های راهیان نور از بهترین راه‌های ترویج روحیه مقاومت استبه گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در لرستان درجلسه هماهنگی برگزاری اردو‌های راهیان نور که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهترین و مهمترین راه‌های ترویج روحیه جهاد و مقاومت توجه به برنامه سترگ راهیان نور است.

وی افزود: هشت سال دفاع مقدس سرشار از دستاورد و تجارب ارزشمند در ابعاد مختلف نظامی، اقتصادی، فرهنگی، مدیریتی و... است که بایستی به جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان منتقل شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: اردو‌های راهیان نور نشان می‌دهد که به طور خاص نسل جوان ارتباط بسیار خوبی با شهدا و فضای معنوی یادمان‌های شهدا برقرار می‌کنند.

رشیدی با اشاره به نقش راویان در کاروان‌های راهیان نور، تصریح کرد: راویان خوش بیان و آگاه به مسائل دوران دفاع مقدس بایستی بتوانند ارتباط خوبی با جوانان بر گزار کنند و بهترین خاطرات و نکات قابل بیان را در قالب روایت برای جوانان باز گو کنند.

وی عنوان کرد: چاپ کتب خاطرات شهدا و رزمندگان در قطع جیبی و پالتویی و اهدا این کتاب‌ها در قالب بسته‌های فرهنگی به زائران راهیان نور از جمله راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها