پیام فرمانده کل ارتش درپی شهادت «یحیی سنوار»

سرلشکر موسوی در پیامی شهادت «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۹۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ - 18October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی شهادت «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

پیام فرمانده کل ارتش درپی شهادت «یحیی سنوار»

متن این پیام به شرح زیر است:

شهادت اسطوره مقاومت، مرد خستگی‌ناپذیر جهاد فی سبیل الله، یحیی سنوار اگرچه برای پیروان مکتب مبارزه با رژیم سفاک صهیونی تالم آور، اما خون پاکش، آتش خشم مدافعان و مبارزان جبهه مقاومت را شعله‌ورتر و جریان آن در شریان جنود الهی، استمرار و گسترش این مبارزه مقدس را نوید می‌دهد.

شهادت آن فرمانده عالیقدر، پیام روشن ادامه مسیر مقاومت و انگیزه بیشتر برای پیروان و عاشقان شهادت و همه حق طلبان عالم و اضمحلال رژیم خون‌ریز صهیونیستی است که با حمایت حامیان جنایتکارش به‌ویژه امریکا خون ده‌ها هزار انسان بی گناه را ریخته‌اند.

عروج آن فرمانده دلاور و بصیر به ملکوت اعلی را به محضررهبرآزادگان جهان حضرت امام خامنه‌ای عزیز، ملت مقاوم فلسطین و آحاد رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده، از خدای قادرو عادل، علو درجات شهیدان طریق حق در مصاف با دشمنان بشریت را مسئلت می‌نمایم.

یقین داریم پرچم مبارزه با ظلم و ستم همواره در اهتزاز خواهد بود و آزادی فلسطین، قدس شریف و پایان عمر ننگین غده سرطانی رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی بزودی تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار