جوانان عراقی ساختمان شبکه سعودی را به آتش کشیدند

جوانان خشمگین عراقی بامداد امروز دفتر شبکه ام‌بی‌سی عربستان سعودی در بغداد را به‌خاطر اهانت به فرماندهان شهید مقاومت به آتش کشیدند.
کد خبر: ۶۹۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۷ - 19October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، در پی انتشار گزارشی موهن علیه رهبران و فرماندهان شهید جبهه مقاومت از جمله شهید سید حسن نصرالله، شهید قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید اسماعیل هنیه و شهید یحیی السنوار و دیگر شهدای شاخص مقاومت در شبکه سعودی ام‌بی‌سی، جوانان عراقی طی فراخوانی مقابل ساختمان این شبکه در بغداد تجمع کرده و وارد محوطه آن شدند.

در پی این فراخوان، نیروهای امنیتی عراقی مقابل دفتر این شبکه مستقر شدند، اما جوانان عراقی توانستند وارد محوطه شبکه شوند. طبق ویدئوهای منتشر شده، بخشی از ساختمان نیز دچار آتش‌سوزی شده است.

جوانان خشمگین عراقی ساختمان شبکه سعودی MBC را به آتش کشیدند

شبکه ام‌بی‌سی در سال ۲۰۲۰ نیز با توهین به شهید ابومهدی المهندس، این شخصیت برجسته مقاومت را «تروریست» نامید که با اعتراض شدید عراقی‌ها علیه این شبکه همراه شد.

این شبکه سعودی روز گذشته نیز با پخش گزارشی، شهدای شاخص مقاومت را «تروریست» خطاب کرد که با واکنش شدید مخاطبان و فعالان شبکه‌های اجتماعی عربی مواجه شده است.

جنبش حماس نیز با صدور بیانیه‌ای گزارش ام‌بی‌سی را کار ستون پنجم دشمن دانست و آن را اقدامی ننگین توصیف کرد و خواستار عذرخواهی این شبکه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار