مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی بوشهر خبر داد؛

آغاز اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی در بوشهر

«معینی» گفت: اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی و بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور در سال تحصیلی جدید آغاز شده است.
کد خبر: ۶۹۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ - 19October 2024

اعزام ۸ هزار دانش‌آموز بوشهری به راهیانبه گزارش دفاع‌پرس بوشهر، «حسین معینی» مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به استقبال دانش آموزان از اردوی راهیان نور اظهار داشت: اردو‌های راهیان نور دانش‌آموزی و بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های دفاع مقدس جنوب کشور در سال تحصیلی جدید آغاز شده است.

وی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان از یادمان‌های شلمچه، ذوالفقاریه، والفجر ۸، نهر خین، بیمارستان امام حسین (ع) و عملیات ثامن الائمه، گفت: بیش از هشت هزار دانش‌آموز استان بوشهر به این اردو‌ها اعزام می‌شوند.
 
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر زنده کردن روحیه معنوی و درس آموزی از کلاس شهدا را از اهداف برنامه اردو‌های راهیان نور عنوان کرد و افزود: اردو‌های راهیان نور باعث تعالی معنوی دانش آموزان و رفتار‌های اجتماعی آنان شده است.
 
این مسئول از حضور دانش‌آموزان در اردوی پیشرفت و امید و بازدید از تأسیسات و پیشرفت‌های استان بوشهر و خوزستان خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در این اردو‌ها با دستاورد‌های انقلاب آشنا می‌شوند.
 
معینی از اعزام دانش‌آموزان طی دو مرحله خبر داد و عنوان کرد: از برنامه‌های این اردو‌ها می‌توان به زیارت یادمان‌های دفاع مقدس، حضور دانش‌آموزان در رزمایش رزمی فرهنگی و همچنین برگزاری مراسم شبی با شهدا و مسابقات فرهنگی اشاره کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار