جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

مادران شهدا الگوی صبر، ایستادگی و صلابت نسل امروز جامعه محسوب می‌شوند

سردار اکبری گفت: مادران شهدا الگوی صبر، ایستادگی و صلابت نسل امروز جامعه محسوب می‌شوند و جوانان با تأسی از خصوصیات فرشته گونه مادران شهید، راه روشن زندگی خود را انتخاب می‌کنند. 
کد خبر: ۶۹۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ - 19October 2024

مادران شهدا الگوی صبر، ایستادگی و صلابت نسل امروز جامعه محسوب می‌شوندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرتیپ دوم پاسدار «حسین اکبری» جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز (شنبه) در دیدار با مادر شهیدان «نریمان و فیروز حمیدی‌زاده» اظهار داشت: مادران شهدا الگوی صبر، ایستادگی و صلابت نسل امروز جامعه محسوب می‌شوند و جوانان با تأسی از خصوصیات فرشته گونه مادران شهید، راه روشن زندگی خود را انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز خانواده شهدا از بزرگترین افتخارات و سرمایه‌های معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌آیند. دیدار با خانواده شهدا در قبال ایثار و فداکاری فرزندان آنان، کوچکترین کار ممکن و یک توفیق الهی است. همه مسئولان موظف هستند در خدمت به خانواده معظم شهدا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهدا را پرچم‌داران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه دانست و گفت: ادامه دادن راه و هدف شهدا باید در رأس همه امور قرار گیرد. امنیت امروز کشور و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا رقم خورده و با وجود رشادت‌های این عزیزان بوده که امروز در آسایش و راحتی زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار