نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی:

نمایندگان مجلس از طرح‌های نو در زمینه کار و اشتغالزایی حمایت می‌کنند

سالاری گفت: در حال حاضر مهمترین مطالبات مردم در حوزه مشکلات معیشتی و اقتصادی خلاصه می‌شود؛ بر همین اساس تمرکز روی ایده و فکری نو در زمینه کار و اشتغالزایی در دستور کار خانه ملت است و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی از چنین طرح‌ها و ایده‌هایی حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۶۹۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶ - 19October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان رضوی، «عثمان سالاری» نماينده مردم تایباد، تربت جام، صالح آباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع اصحاب رسانه شهرستان تربت جام اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یک مجموعه متشکل و منسجم در همسویی و همدلی با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی است به طوری که ایشان هرگاه بر روی مسئله یا موضوعیت تأکید داشته باشند؛ بدون تردید نمایندگان در خانه ملت از این تصمیم اطاعت می‌کنند.

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات کشور را حضور نفوذی‌ها در قسمت‌های مختلف کشور دانست و افزود: آنچه که ما به عنوان ولنگاری در جامعه شاهدش هستیم به خاطر عدم توجه به توصیه‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است لذا باید دیدگاه‌های مدنظر ایشان عملیاتی شود.

نمایندگان مجلس از طرح‌های نو در زمینه کار و اشتغالزایی حمایت می‌کنند

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی کارشناس‌محور است و مسائل و موضوعات مختلف در کمیسون های تخصصی بررسی می‌شود، در ادامه تأکید کرد: در حال حاضر مهمترین مطالبات مردم در حوزه مشکلات معیشتی و اقتصادی خلاصه می‌شود؛ بر همین اساس تمرکز روی ایده و فکری نو در زمینه کار و اشتغالزایی در دستور کار خانه ملت است و نمایندگان در مجلس شورای اسلامی از چنین طرح‌ها و ایده‌هایی حمایت می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در لبنان و غزه یادآور شد: بدون هویت اسلامی، زنده بودن ما ارزشی ندارد؛ به همین خاطر یکی از مهمترین اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از مردم فلسطین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار