با دستور تولیت آستان مقدس مسجد جمکران؛

۲۰ درصد از فروش کتاب معبد زیرزمینی صرف کمک به مردم فلسطین و لبنان خواهد شد

با دستور تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، ۲۰ درصد از فروش کتاب معبد زیرزمینی صرف کمک به مردم فلسطین و لبنان خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ - 19October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، با دستور حجت‌الاسلام و المسلمین «سید علی‌اکبر اجاق‌نژاد» تولیت آستان مقدس مسجد جمکران، انتشارات کتاب جمکران ۲۰ درصد از فروش کتاب «معبد زیرزمینی» که اخیرا به تقریظ مقام معظم رهبری مزین شده را صرف کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان خواهد کرد.

۲۰ درصد از فروش کتاب معبد زیرزمینی صرف کمک به مردم فلسطین و لبنان خواهد شد

اواخر تابستان و اوایل پاییز سال جاری بود که خبر تقریظ رهبر معظم انقلاب بر شش کتاب حوزه جهاد و مقاومت منتشر شد که یکی از آن کتاب‌ها، «معبد زیرزمینی» نوشته «معصومه میرابوطالبی» از انتشارات کتاب جمکران بود.

این کتاب درباره یکی از شگفتی‌سازی‌های دفاع مقدس است که برای مخاطب نوجوان و جوان نوشته شده است. این داستان به ماجرای حفر سرّی تونلی زیرزمینی برای انجام عملیات فتح المبین می‌پردازد؛ کاری غیرممکن که با مشارکت ارتش و مقنی‌های یزدی صورت می‌گیرد و منجر می‌شود به یکی از فتوحات مهم و بزرگ تاریخ جهاد و مقاومت در دوران هشت ساله دفاع مقدس.

انتشارات کتاب جمکران در سی‌امین سال از فعالیتش در حوزه نشر و با توجه به استقبالی که مخاطبان پس از تقریظ نوشتن رهبر معظم انقلاب بر کتاب «معبد زیرزمینی» داشته‌اند تصمیم گرفته است فرمان نایب امام زمان (عج) آنجا که دستور داده‌اند: «بر همه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند.» لبیک گوید و ۲۰ درصد از فروش کتاب معبد زیرزمینی را برای کمک به مردم لبنان و فلسطین صرف کند تا در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث یاریگر آن مظلومان باشد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار