اسلامی: به زودی شاهد شکست رژیم صهیونیستی خواهیم بود

رئیس سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه به زودی شاهد شکست رژیم صهیونیستی خواهیم بود، گفت: با شهادت سنوار همت امت اسلامی برای برچیدن بساط تجاوزگری و نسل‌کشی در منطقه بیش از گذشته استوار شده است.
کد خبر: ۶۹۹۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 19October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در پیامی شهادت «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس و سایر فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت اسلامی در حملات تروریستی رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

باشهادت سنوار همت امت اسلامی برای برچیدن تجاوزگری استوار شده است

در پیام رئیس سازمان انرژی اتمی ایران آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسم رب الشهدا والصدیقین

شهادت عزتمندانه مجاهد رشید جبهه مقاومت، برادر گرامی جناب «یحیی السنوار» در رویارویی با جبهه کفر و صهیونی، بار دیگر بر حقانیت مبارزان فی سبیل‌الله صحه گذاشت و روح تازه‌ای بر کالبد تنومند جبهه حق‌طلب و ظلم‌ستیز مقاومت اسلامی دمید.

شهید مظلوم و جان‌برکف «یحیی السنوار» بیش از دو دهه از عمر گرانمایه خویش را در اسارت و تحت شکنجه‌های رژیم سفاک صهیونیستی گذراند؛ او پس از آزادی و به‌ویژه بعد از شهادت مجاهد عزیز شهید «اسماعیل هنیه»، با شهامت و از خودگذشتگی تا آخرین لحظه حیات خود مقابل اشغالگری رژیم جعلی ایستادگی کرد و سرانجام به جمع یاران شهیدش پیوست.

رژیم صهیونیستی با جنایات پی در پی و با ریختن خون مجاهدانی که تنها برای دفاع از تمامیت حقوق حقه مردم فلسطین قیام کرده‌اند؛ انگیزه و همت امت اسلامی را برای برچیدن بساط تجاوزگری و نسل‌کشی در منطقه، بیش از گذشته استوار ساخته است و ان‌شاءالله به زودی شاهد شکست این رژیم منفور خواهیم بود.

اینجانب شهادت فرمانده شجاع و نقش‌آفرین جبهه مقاومت اسلامی را به ملت مظلوم فلسطین و غزه و نیز به تمامی انسان‌های آزاده جهان تسلیت عرض می‌کنم و از پروردگار متعال برای این شهید معزز، علّو درجات و برای سربازان غیور اسلام در ادامه مسیر، رشادت و پایمردی روزافزون مسالت دارم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار