مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

حفظ انسجام ملی در مسیر انقلاب، برای عبور از سختی‌ها ضروری است

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: برای عبور از سختی‌ها و مشکلات در مسیر انقلاب اسلامی حفظ انسجام ملی، داشتن اخلاص، صداقت و همدلی ضروری است.
کد خبر: ۶۹۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۷ - 19October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و مدیران کل قبلی اداره حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام، اظهار داشت: برای عبور از سختی‌ها و مشکلات در مسیر انقلاب اسلامی داشتن یقین، اخلاص و حفظ انسجام ملی و پیروی از رهبری معظم انقلاب اسلامی، همانند دوران پرافتخار دفاع مقدس لازم و ضروری است. 
 
اخلاص و همدلی در جهت عبور از سختی‌ها در مسیر انقلاب اسلامی ضروری است
 
وی بهره برداری درست از فرهنگ دفاع مقدس در جامعه درهمه موضوعات فرهنگی، سیاسی، نظامی، اقتصادی و... را ضروری دانست و افزود: دفاع مقدس بنا به فرموده: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حق حیات بر گردن کشور دارد، لذا آسیب‌های امروز جامعه گاهی به جهت دوری از فرهنگ دفاع مقدس است. 
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و در تمام زمینه الگو برای جامعه است که باید با الگو گرفتن از این فرهنگ نجات بخش برای رفع مشکلات، نهایت استفاده را ببریم. 
 
وی ضمن تشکر وسپاس از عملکرد همه مدیران قبلی اداره که هر کدام به اندازه توان و شرایط موجود، عملکرد خوبی را داشته اند، به اقدامات انجام شده و در دست اقدام اشاره کرد و ادامه داد: جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ثبت و ضبط نقش استان سلحشور کهگیلویه وبویراحمد از همه دیدگاه‌ها و نظرات و پیشنهادات اثرگذار بهره برداری خواهیم کرد.
 
در ادامه این نشست سرهنگ پاسدار «امیرعباس آسمند» و سرهنگ پاسدار «امرالله درفشی» مدیران قبلی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و سپاس از برگزاری این گونه جلسات، ضمن اعلام آمادگی برای همکاری به اقدامات و نظرات خود پرداختند. 
 
در پایان به پاس زحمات و اقدامات مدیران کل سابق، مراسم تکریم و تجلیل به عمل آمد.
 
اخلاص و همدلی در جهت عبور از سختی‌ها در مسیر انقلاب اسلامی ضروری است
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار