فرمانده سپاه استان البرز:

کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام شهدا است

سردار «حیدرنیا» در آیین افتتاح ستاد کنگره شهدای شهر کرج، گفت: کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام و معرفی شهدا به نسل‌های آینده است.  
کد خبر: ۶۹۹۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ - 20October 2024

کنگره شهدا محفلی برای انتقال پیام شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، سردار «علیرضا حیدرنیا» فرمانده سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام، ضمن تسلیت شهادت یحیی سنوار، گفت: برگزاری کنگره شهدا توفیقی است که به شهدا و خانواده‌های آنها می‌توان خدمت کرد.

وی افزود: در این جامعه‌ای که شاید بسیاری از مشکلات ما را از برخی افتخارات و گنجینه‌ها خدایی ناکرده دور کرده خدمت به شهدا برای ما مفید و اثر بخش است.

سردار حیدرنیا با توجه به اتفاقات اخیر منطقه، تصریح کرد: اینکه می‌بینید شهید سنوار تا آخرین نفس خود برای اعتلای اسلام و مقابله با دژخیمان و دشمنان می‌جنگد آدم یاد خاطره بسیاری از بزرگان در صدر اسلام می‌افتد.

فرمانده سپاه البرز با اشاره به سریال مختار، گفت: شاید این تطابق صحنه‌ای که سنوار انجام می‌داد مانند مختار بود، تا زمانیکه داشت برای انتقام خون پاک سید الشهداء می‌جنگید.

وی افزود: برگزاری این یادواره‌ها و کنگره‌ها برای این است که الگو‌ها و اسطوره‌های واقعی این نظام و انقلاب به مردم و نسل‌های آینده معرفی شوند.

سردار حیدرنیا ادامه داد: هر کسی در هر کشوری در هر کجای دنیا این الگو‌ها و اسطوره‌ها را داشت، تمام کوی و برزن را مجسمه می‌ساخت، تابلو می‌ساخت و اینها را نشان میداد.

فرمانده سپاه با اعتقاد بر اینکه باید دین مان را به شهدا ادا کنیم، خاطرنشان کرد: کنگره فرصت و محفل مناسبی است تا با زبان و ادبیات هنر الگو‌های انقلاب را معرفی کرد.

سردار حیدرنیا تاکید کرد: ما باید کنگره برگزار و اسطوره‌ها و الگوها، این شهدا را به نسل جوان خوب معرفی کنیم و در این حوزه نباید کوتاهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار