امام جمعه موقت بانه:

جنایات صهیونیست‌ها در غزه، فاجعه‌ای انسانی که نیازمند توجه جهانی است

ماموستا کریمی به آمار بالای قربانیان حملات صهیونیست‌ها به غزه اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته، ۴۲ هزار نفر از مردم بی‌گناه جان خود را از دست داده‌اند، که این موضوع باید مورد توجه و واکنش جدی جامعه جهانی قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰ - 20October 2024

جنایات صهیونیست‌ها در غزه، فاجعه‌ای انسانی که نیازمند توجه جهانی استبه گزارش دفاع‌پرس از بانه، ماموستا جمال کریمی، امام جمعه موقت بانه، در واکنش به شهادت یحیی السنوار گفت: این واقعه دردناک و غم‌انگیز هرچند برای جبهه مقاومت تلخ است، اما دشمنان و چپاولگران بدانند که با از دست دادن شخصیت‌های بزرگ اسلامی، مسیر مقاومت متوقف نخواهد شد؛ بلکه اسلام به‌طور مداوم در حال گسترش است.

وی با اشاره به دشمنی یهودیان با وحدت اسلام، افزود: بیش از یک سال است که غزه و فلسطین تحت حملات بی‌رحمانه صهیونیست‌ها قرار دارند، که طی این مدت ۴۲ هزار نفر از مردم بی‌گناه جان خود را از دست داده و ۱۰۰ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.

این عالم اهل سنت تأکید کرد: شهادت یحیی سنوار هرچند برای جبهه مقاومت بسیار دردناک است، اما یهودیان به عنوان دشمنان خاک مقدس اسلام تلاش می‌کنند با ترور شخصیت‌های بزرگی مانند شهید اسماعیل هنیه، شهید یحیی سنوار و شهید سید حسن نصرالله (رحمت الله علیهم) به جامعه اسلامی آسیب برسانند. اما این اقدامات هرگز موجب پایان مقاومت نخواهد شد؛ بلکه آن را روز به روز قوی‌تر خواهد کرد.

ماموستا کریمی همچنین خاطرنشان کرد: فداکاری‌های شهید سنوار، نظام اسلامی و محور مقاومت را در منطقه مستحکم‌تر می‌سازد. زندگی پرماجرای این مجاهد شهید برای تمامی آزادی‌خواهان جهان درس‌هایی از مبارزه، ظلم‌ستیزی و عدم پذیرش ذلت در برابر جنایت‌کاران غاصب را به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار