امام جمعه سرپل ذهاب:

تداوم راه شهدا حرکت در مسیر عزت، اقتدار و پیروزی است

حجت الاسلام «ساداتی» گفت: تداوم راه شهدا حرکت در مسیر عزت، اقتدار و پیروزی است از این رو ما برای امنیت و حفظ قدرت کشور به شهدا و حرکت در مسیر نورانی آن ها نیاز داریم.
کد خبر: ۶۹۹۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ - 20October 2024

تداوم راه شهدا حرکت در مسیر عزت، اقتدار و پیروزی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید محمد علی ساداتی» امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب امروز در آیین تجلیل از دانش آموزان شاهد و ایثارگر سرپل ذهاب با حضور جمعی از مدیران، مسوولان و خانواده های شاهد و ایثارگر، اظهار داشت: شهدا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و همه ما مدیون خون پاک و مقدس شهدا هستیم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: تداوم راه شهدا حرکت در مسیر عزت، اقتدار و پیروزی است از این رو ما برای امنیت و حفظ قدرت کشور به شهدا و حرکت در مسیر نورانی آن ها نیاز داریم.

وی در ادامه خطاب به دانش آموزان شاهد و ایثارگر گفت: شما به عنوان یادگاران شهدا باید در علم، تزکیه نفس، تقوا و اخلاق سرآمد و الگو باشید از این رو باید پرچم ایثار، آزادگی، جانفشانی، مقاومت، کار، علم، جهاد و تحصیل برای خدا را در دست بگیرید و این کلید موفقیت و پیروزی کشور است.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب در ادامه گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باعث عزت و اقتدار و سربلندی ما می شود همانگونه که امام راحل فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

شهدای ما علم و آگاهی داشتند و پا به عرصه دفاع از کشور گذاشتند

«صدرالله بابلی» فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب نیز در ادامه این مراسم گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس ایثار و رشادت و جانفشانی را به منصه ظهور رساندند که حاکی از علم و آگاهی و بصیرت آنها بود.

 بابلی افزود: شهدای ما علم و آگاهی داشتند و پا به عرصه دفاع از کشور گذاشتند و امروز اگر ما عزت و اقتداری داریم به برکت مجاهدت رزمندگان و خون پاک و مقدس شهدا است.

وی با بیان اینکه کشوری که علم، آگاهی و پیشرفتهای علمی نداشته باشد یک کشور مرده است، ادامه داد: امروز دشمن از پیشرفت و اقتدار و خودکفایی ما در بخش های مختلف هراس دارد و این موفقیت و اقتدار مرهون رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و ایمان، تقوا و دینمداری مردم، تکیه بر دانش و خوباوری جوانان و دانشمندان کشورمان است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: همه این پیشرفتها با علم و آگاهی و بصیرت و درایت و دانش به دست آمده و امروز کشور نیازمند علم و دانش بیشتری برای پیمودن قله های افتخار و پیشرفت است و این وظیفه بر عهده شما دانش آموزان است.

وی افزود: دشمن امروز با تمام توانایی خود به میدان آمده تا ذهن جوانان را از مسیر اصلی و درست منحرف سازد اما کور خوانده اند، راه شهدا بسته نمی شود و چراغی که شهدا روشن کردند منورتر خواهد شد و ما پرقدرت مسیر شهدا را ادامه خواهیم داد.

در پایان این مراسم از ۳۰ نفر از دانش‌آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سرپل‌ذهاب با تقدیم هدایایی تجلیل شد.

انتهای پایان/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار