رئیس جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی:

راهپیمایی 22 بهمن ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر است

رئیس‌جمهور در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی بر تلاش بیشتر برای ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تأکید کرد.
کد خبر: ۶۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ - 10February 2016

راهپیمایی 22 بهمن ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، جلسه 774 شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجتالاسلام حسن روحانی رئیسجمهور برگزار شد.

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جزئیات جلسه با بیان اینکه رئیسجمهور در ابتدای جلسه دهه مبارک فجر و موفقیتهای گوناگون انقلاب اسلامی را تبریک گفت، اظهار داشت: رئیسجمهور بر تلاش بیشتر برای ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و همچنین حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن تأکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب چندی قبل در جلسهای که با برخی از مسئولان نظام پیرامون حل مشکلات آسیبهای اجتماعی داشتند بر ضرورت حل این مشکلات تأکید داشتند، گفت: موضوع آسیبهای اجتماعی در جلسات گذشته شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفته است و در این جلسه نیز گزارش وزارت کشور و پیشنهادهایی در زمینه اولویتهای سیاستگذاری در شورای اجتماعی کشور ارائه شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: با اتمام این موضوع در شورای عالی انقلاب فرهنگی انشاءالله از این پس امیدوار خواهیم بود که شورای اجتماعی کشور به زودی با تشکیل جلسه نسبت به این موارد که توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد تأکید قرار گرفته است، تصمیمگیری کرده و شاهد عملیاتی و اجرایی شدن مقابله با آسیبهای اجتماعی باشیم.

دزفولی با بیان اینکه رئیسجمهور بر تشکیل هر چه سریعتر جلسه شورای اجتماعی (هفته آینده) تأکید کرده است، گفت: با تشکیل این جلسه تقسیم کار بین دستگاههای مسئول مانند دستگاههای دولتی، نیروی انتظامی، شهرداریها و... صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید خواهد داشت که تا قبل از دیداری که در ابتدای سال آینده با رهبر معظم انقلاب در زمینه تصمیمگیریهای شورای اجتماعی کشور پیرامون آسیبهای اجتماعی و اقدامات دستگاهها برای اجرایی کردن آن و پیگیریهای صورت گرفته تشکیل خواهد شد، گزارش سازنده و امیدبخشی را آماده کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: اعتبارات خوب و قابل قبولی از جانب سازمان مدیریت و برنامهریزی در بودجه سال 1395 برای مقابله با آسیبهای اجتماعی در نظر گرفته شده است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار