امیر صباحی‌فرد: تعامل نیروی پدافند هوایی با مراکز علمی موجب ارتقای قدرت بازدارندگی کشور شده است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، نخبگان متعهد و متخصص را برگ برنده پیشرفت در عرصه نظامی دانست و گفت: تعامل این نیرو با مراکز علمی و آموزشی، موجب ارتقای قدرت بازدارندگی کشور شده است.
کد خبر: ۶۹۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷ - 21October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در جمع فرماندهان و معاونت‌های تخصصی این نیرو اظهار داشت: درنگ و تعلل در توسعه علوم پدافندی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در رشد و بالندگیِ تمامی تخصص‌ها و رسته‌ها پیشگام باشیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه امروز پیشرفت علمی عامل اصلی در کسب قدرت برتر در عرصه بین‌المللی است، افزود: ما در برهه کنونی با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و بستر‌ها توانسته‌ایم به دستاورد‌های مطلوب و اثرگذاری برسیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقای قدرت بازدارندگی کشور شده است، عنوان کرد: برگ برنده پیشرفت در عرصه نظامی نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند.

امیر صباحی‌فرد گفت: مراکز علمی و تحقیقاتی نیروی پدافند هوایی همگام با سایر نیرو‌های مسلح در راستای مقابله با هرگونه تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده و در عرصه توسعه توان پدافندی اعم از رادار، موشک، پهپاد و جنگ الکترونیک به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده که البته قطعاً به همین مقدار بسنده نخواهیم کرد و در این مسیر با قدرت پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار