امیر صباحی‌فرد: سامانه‌های بومی عامل برترساز دفاع هوایی کشور است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش سامانه‌های بومی را عامل برترساز دفاع هوایی کشور دانست و گفت: در تولید سامانه‌های کشف و شناسایی، شنود و سیگنالی و رهگیری و درگیری خودکفا شده‌‌ایم.
کد خبر: ۶۹۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ - 15September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی جنوب‌شرق کشور و ارزیابی میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان اظهار داشت: آسمان پرتردد خلیج همیشه فارس تحت رصد دائمی پدافند هوایی و استفاده از سامانه‌های بومی عامل برترساز دفاع هوایی کشور است.

امیر سرتیپ صباحی فرد: آسمان خلیج فارس تحت رصد دائمی پدافند هوایی است/ سامانه‌های بومی عامل برتر ساز دفاع هوایی کشور است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد ادامه داد: آمادگی منطقه پدافند هوایی جنوب شرق با توجه به تعدد پرواز‌ها در آسمان خلیج فارس اهمیت دوچندانی دارد و امروز به یاری خدا این منطقه یک یگان هوشیار و چابک است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: دشمن از آمادگی و عملیاتی بودن کارکنان و سامانه‌های پدافندی ایران اسلامی آگاه است و می‌داند که در صورت خطا با پاسخی قاطع مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در حوزه آموزش کارکنان، تولید سامانه‌های کشف و شناسایی، شنود و سیگنالی و رهگیری و درگیری خودکفا شده‌ایم و این مزیت عامل برترساز دفاع هوایی کشور است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار