افتتاحیه اجلاسیه کنگره شهدای شهرستان اشتهارد

با حضور با شکوه خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان، بسیجیان و مسئولین شهرستان، آیین افتتاحیه کنگره شهدای اشتهارد در سالن اجتماعات فرهنگسرای شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ - 21October 2024

افتتاحیه اجلاسیه کنگره شهدای شهرستان اشتهاردبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، در آئینی معنوی و باشکوه، کنگره شهدای شهرستان اشتهارد با حضور گسترده خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، بسیجیان و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات فرهنگسرای این شهرستان افتتاح شد.

این مراسم که با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی برگزار شد، فرصتی مغتنم برای تجلیل از ایثارگری‌های شهدا و پاسداشت خون پاک آن‌ها بود.

در این مراسم، سخنرانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، به بیان رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام پرداختند و بر لزوم ادامه راه شهدا و حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کردند.

حضور پرشور خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در این مراسم، بر عمق ارادت مردم به شهدا و قدردانی آن‌ها از ایثارگری‌های این عزیزان دلالت داشت.

در پایان مراسم، از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد و یاد و خاطره شهدای والامقام با قرائت فاتحه و ذکر صلوات گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها