مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری مطرح کرد؛

تأثیرگذاری حضور بامعنویت پیشکسوتان در برنامه‌های بسیج

حجت الاسلام «یوسف نژاد» حضور پیشکسوتان در جمع حوزه‌ها و پایگاه‌ها را به عنوان فرماندهی معنوی موثر دانست.
کد خبر: ۶۹۹۹۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ - 21October 2024

تأثیرگذاری حضور بامعنویت پیشکسوتان در برنامه‌های بسیجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، کارگاه بصیرتی پیشکسوتان جهاد و شهادت با رویکرد اخلاق امروز در سالن جلسات سپاه ناحیه ساری برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «سیدخلیل یوسف‌نژاد» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ساری اهداف این جلسه را کمک پیشکسوتان به منظور پیشبرد اهداف سپاه و بسیج در تعالی بخشی ارزش‌های اسلامی و مصون سازی بسیج از مشکلات و معضلات برشمرد.

وی حضور پیشکسوتان در جمع حوزه‌ها و پایگاه‌ها را به عنوان فرماندهی معنوی موثر دانست و افزود: تبادل نظر، ارائه راهکار به جهت برخورداری از تجارب پیشکسوتان در تکمیل شبکه مدیریتی حوزه، پایگاه و گردان‌ها قطعا نقش به سزایی خواهد داشت.

داغدار فرماندهان شهید مقاومت هستیم

حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد موحد» مسئول نمایندگی ولی فقیه در ادوار گذشته سپاه مازندران با بیان اینکه مدتی است ذائقه ملت با شهادت آیت الله رئیسی، هنیه، نیلفروشان، سیدحسن نصر الله، یحیی سنوار و کشتار کودکان، زنان، مظلومان و بیگناهان در غزه و لبنان تلخ است، گفت: الحمدالله با پاسخ موشکی سپاه و نیرو‌های مسلح به قلب اسرائیل که موجب استیصال و اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی شد تا حدودی آرامش و خوشحالی حاصل شد گرچه همچنان داغدار آن فجایع هستیم.

حجت الاسلام موحد با اشاره به برگزاری نماز جمعه دو هفته گذشته به زعامت ولی فقیه بیان کرد: حضور بی‌نظیر و میلیونی ملت در نمازجمعه نصر و پرتاب موشک به اسرائیل، پیامی مهم از سوی جهان اسلام از طرفی به بدخواهان و دشمنان بشریت به سبب همبستگی میلیونی ملت اسلامی ایران در مقابله با ظلم و از طرفی به ملت‌های آزادیخواه، مسلمان و دوستدار بشریت به جهت الگو گیری از مقاومت و‌ مقابله علیه ظالمان مستکبر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها