مسئول سازمان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

تولید فیلم سینمایی فاخر برای معرفی شهدای کهگیلویه و بویراحمد ضروری است

سردار «آزادی» گفت: فیلم سینمایی فاخر در سطح ملی و بین‌المللی برای نقش آفرینی‌ها در دوران دفاع مقدس و معرفی شهدای این استان ضروری است.
کد خبر: ۶۹۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴ - 21October 2024
تولید فیلم سینمایی فاخر برای معرفی شهدای کهگیلویه و بویراحمد ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالرضا آزادی» مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تجلیل از دست‌اندرکاران دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این استان، اظهار داشت: در دومین کنگره ملی دو هزار شهید استان برنامه‌های فاخر در سطح ملی اجرا شد.
 
وی با بیان اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شهادت یک ذخیره است، افزود: این ذخایر پشتوانه عظمت، اقتدار، امنیت و پیشرفت ما هستند و باید از این ذخایر به خوبی نگه داری شود.
 
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو احسن برگزار شد و انتظار است که برای سومین کنگره که هر ۵ سال یکبار برگزار می‌شود، از الان برای این کنگره تدارک لازم دیده شود.
 
این مسئول با بیان اینکه در برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از هنر به خوبی استفاده شد، ادامه داد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری پیام شهدا با زبان هنر به نسل جوان منتقل شود.
 
سردار آزادی عنوان کرد: فیلم سینمایی فاخر در سطح ملی و بین‌المللی برای نقش آفرینی‌ها در دوران دفاع مقدس و معرفی شهدای این استان ضروری است لذا برای این مهم باید از ظرفیت‌های استان و کشور استفاده شود.
 
وی با تاکید بر اینکه امروز نسل جوان به رمان، داستان و زندگینامه علاقه‌مند هستند، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود که در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در زمینه ادبیات و نشر به روز‌تر و به علایق نسل جوان نزدیک‌تر شویم.
 
مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سطح همه مدارس و مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، مسابقه کتابخوانی با موضوع ایثار و شهادت با محوریت نسل جوان صورت گیرد.
 
سردار آزادی گفت: دبیرخانه کنگره‌های استانی یک دبیرخانه دائمی هستند. کار‌های هنری هنوز تمام نشده وظیفه داریم با زبان هنر به فرهنگ دفاع مقدس بپردازیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار