نماینده مردم تاکستان:

شهدای مقاومت خون جدید در رگ های این جبهه تزريق می کنند

«بیگدلی» گفت: جاری شدن خون شهدای مقاومت مانند تزریق خون تازه در رگ های جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۷۰۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱ - 21October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «عباس بیگدلی» نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه با اشاره به شهادت یحیی سنوار، رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، اظهار داشت: بعد از ضربه طوفان الاقصی بر پیکره صهیونیست ها، این رژیم با حمله وحشیانه و همه جانبه به فلسطین و غزه به دنبال اهدافی بود که تا به امروز به هیچ کدام از آنها نرسیده و با ترور فرماندهان مقاومت به خیال باطل خود می خواهد جریان مقاومت را متوقف کند اما سخت در اشتباه است.

وی ادامه داد: یحیی سنوار شخصیتی است که در زندان اسراییل با عزت و شرافتی مثال زدنی بر علیه هرگونه ننگ و تسلیم ایستادگی کرد و با تاسی از سرور آزادگان و عزتمندان عالم امام حسین (ع)‌ مرگ با عزت و ایستادگی شجاعانه و عزتمندانه را بر زندگی با ذلت ترجیح داد و در مسیری که شروع کرده بود، پیش رفت تا کربلای جدید رخ دهد.

بیگدلی تاکید کرد: رژیم صیهونیستی سخت در اشتباه است چراکه نه تنها با ترور فرماندهان جریان مقاومت از بین نخواهد رفت بلکه قوی تر، منسجم تر و جهادی تر از قبل به آرمان ها و اهداف مهم خود ادامه خواهند داد.

به گفته این مسوول، رهبر معظم انقلاب در خطبه تاریخی نماز جمعه نصر و در پیام شهادت یحیی سنوار نیز به برخی از این تجربه های تاریخی اشاره کردند، با شهادت و ترور شخصیت های برجسته ایران در اوایل انقلاب از جمله شهید بهشتی و شهادت شخصیت های برجسته فلسطینی همانند شیخ احمدیاسین نه تنها جریان مقاومت تضعیف نشد بلکه تنومند و بارورتر از قبل به مسیر خود ادامه داد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جاری شدن خون این شهدا مانند تزریق خون تازه در رگ های جبهه مقاومت است، چراکه ساختار این جبهه یک ساختار باورمند و اعتقادی است و در چنین ساختاری هر سربازی خود به مثابه یک فرمانده است و قطعا پیروزی نهایی با جبهه مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها