مدیر عامل موسسه راهگشا: بومی سازی دستگاه تولید پلاک در کشور/ هوشمندی اساس اقدامات پلیس است

سردار خوش نشان گفت: با تلاش جوانان این مرز و بوم توانستیم دستگاه تولید پلاک را در کشور بومی‌سازی کنیم و این یکی از اقداماتی است که منجر به صرفه جویی ارزی برای کشور و سرعت‌بخشی به خدمات رسانی به مردم شده است.
کد خبر: ۷۰۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۰۵:۰۱ - 22October 2024

سردار «محمود خوش نشان» مدیر عامل موسسه راهگشا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با اشاره به اینکه موسسه راهگشا در راستای ارائه خدمات به مردم ذیل فرماندهی انتظامی کل کشور فعالیت می‌کند، اظهار داشت: امروز این موسسه تمام توان خود را بکار گرفته است تا بتواند تدابیر فرمانده کل انتظامی را در راستای هوشمندسازی پلیس به سرانجام برساند.

مدیر عامل موسسه راهگشا: بومی سازی دستگاه تولید پلاک در کشور/ هوشمندی پایه و اساس اقدامات پلیس است

سردار خوش نشان افزود: در راستای این تدبیر با تلاش جوانان این مرز و بوم توانستیم دستگاه تولید پلاک را در کشور بومی‌سازی کنیم و این یکی از اقداماتی است که منجر به صرفه جویی ارزی برای کشور و سرعت بخشی به خدمات رسانی به مردم شده است.

مدیر عامل موسسه راهگشا افزود: امروز در دورافتاده‌ترین نقاط کشور دستگاه‌های تولید پلاک برای خدمات رسانی به مردم استقرار یافته و امیدواریم بتوانیم در راستای هوشمندی که پایه و اساس کار این موسسه است، گام برداریم.

وی ادامه داد: در تولید این دستگاه‌ها سعی شد که نسبت به نمونه وارداتی ارتقاء داشته باشند و نکات امنیتی در آن کاملا رعایت شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها