فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق:

ایران به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای با توانمندی‌‌های دفاعی بالا است

امیر سرتیپ معصومی با اشاره به اینکه ایران به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای با توانمندی‌‌های دفاعی بالا مطرح شده است، گفت: عملیات وعده صادق ۲ می‌تواند به‌عنوان یک الگو برای دیگر کشورهای منطقه در مقابله با تهدیدات خارجی باشد.
کد خبر: ۷۰۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ - 22October 2024

عملیات وعده صادق ۲، اعتماد مردم به نیروهای مسلح را افزایش دادبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، امیر سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در جمع فرماندهان و سایت‌های تابعه این منطقه با بیان اینکه این عملیات وعده صادق ۲ به‌عنوان پاسخی قاطع به اقدامات خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی تفسیر شد، گفت: جمهوری اسلامی ایران بار دیگر قدرت و اقتدار خود را در منطقه به رخ جهانیان کشید.

وی افزود: این عملیات نه تنها به‌عنوان یک پیروزی نظامی، بلکه به‌عنوان یک دستاورد دیپلماتیک برای ایران به شمار می‌رود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، مهمترین پیام عملیات وعده صادق ۲ را اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: این عملیات به روشنی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران توانایی پاسخگویی قاطع به هرگونه تهدید علیه امنیت ملی خود را دارد و اجرای عملیات وعده صادق ۲ نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران و منطقه شد.

امیر معصومی با اشاره به اینکه ایران به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای با توانمندی‌‌های دفاعی بالا مطرح شده است، اذعان داشت: عملیات وعده صادق ۲ می‌تواند به‌عنوان یک الگو برای دیگر کشورهای منطقه در مقابله با تهدیدات خارجی باشد.

وی، با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در عملیات وعده صادق ۲ بخشی از قدرت و نبوغ خود را به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: پیروزی در عملیات وعده صادق، علاوه بر تقویت روحیه ملی و افزایش اعتماد مردم نسبت به نیرو‌های مسلح، نقطه عطفی در تاریخ نظامی ایران به شمار می‌رود و ایران نشان داد که با وجود همه تحریم‌ها و فشارها، توانسته است به یک قدرت نظامی اثرگذار در منطقه تبدیل شود. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار