فخاری: توطئه‌ دشمنان در تجمعات میلیونی در تهران خنثی شد

استاندار پیشین تهران گفت: شورای تامین استان با درایت و برآورد درست توطئه‌هایی که قرار بود در تجمعات میلیونی انجام شود، قبل از انجام خنثی کرد.
کد خبر: ۷۰۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 22October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «علیرضا فخاری» استاندار سابق تهران امروز (سه‌شنبه) در مراسم معارفه معتمدیان استاندار جدید اظهار داشت: استان تهران مشکلات زیادی دارد ولی ظرفیت‌های بی نظیری هم دارد. کارشناسان، متخصصان، مراکز علمی، علمای دینی، شرکت‌های دانش بنیان، تولید کننده، جوانان فرهیخته و دانشمند و انقلابی دارد.

فخاری: توطئه‌های دشمنان برای تجمعات میلیونی در تهران خنثی شدند

وی ادامه داد: تنش آبی، برق و گازی در تهران داریم ولی باید این سیستم را مدیریت کنیم. هیچ جا نیست که همه امکانات کافی را داشته باشد و کمبود وجود دارد. ما هم هرچقدر توان داشتیم برای حل این مشکلات گذاشتیم و امیدوارم نمره خوبی گرفته باشیم.

فخاری ادامه داد: از وزیر کشور برای انتخاب آقای معتمدیان که فرد متخصص و کاربلدی است، تشکر می‌کنم. از همراهی نمایندگان استان تهران و علمای استان در این دو سال تشکر می‌کنم.

فخاری گفت: پیشنهاد می‌کنم که سفر‌های درون استان و دوشنبه‌های صنعتی ادامه یابد، زیرا مشکلات صنعتگران و تولیدکنندگان را در دوشنبه‌های صنعتی بررسی کرده و حل و فصل می‌کردیم. شورای گفتگو هم ادامه یابد. باید به مشکلات تجار و بازرگانان رسیدگی شود.

وی افزود: به خاطر دشمنی با انقلاب اسلامی، ما همواره در معرض تهدید هستیم. شورای تامین استان با درایت و برآورد درست و شناخت محیط تهدیدات، کمک کرد و تهدیدات را خنثی کردند. توطئه‌هایی که قرار بود در تجمعات میلیونی انجام شود، قبل از انجام خنثی شد.

عباس جوهری معاون سیاسی استانداری تهران هم در این مراسم بیان کرد: از همه تلاش‌های صادقانه و مخلصانه فخاری استاندار پیشین تهران تقدیر و تشکر می‌کنم. عملکرد جهادگونه وی در یاد ما می‌ماند. افتخار‌های خوبی در این مدت بدست آمد و وی با همه وجود در خدمت مردم و نظام بود.

وی با اشاره به این‌که «استان تهران با چالش‌های جدی مواجه است»، گفت: انتخابات استان تهران در امنیت کامل و کمترین تخلفات برگزار شد. همه مراسم‌های استان در این دو سال در امینت کامل برگزار شد. افزایش سرانه مدرسه، تکمیل بیمارستان‌های استان از موفقیت‌های فخاری بود.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها