کرمانشاه آماده برگزاری کنگره ملی شهداست

جنگ در استان کرمانشاه آغاز شد و در این استان پایان یافت و برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه فرصت مناسبی برای معرفی شهدای شاخص سینه ستبر ایران اسلامی است.
کد خبر: ۷۰۰۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ - 23October 2024

کرمانشاه آماده برگزاری کنگره ملی شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، استان کرمانشاه بر اساس منویات مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است که در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حوادث مختلف همواره نقش مؤثر و به‌سزایی داشته، زنان و مردان این دیار به مرزبانانی غیور و شجاع معروف‌اند که اجازه دست‌درازی بیگانگان به مرزهای کشورمان را هیچ‌گاه نداده‌اند.

جنگ تحمیلی و دفاع مقدس در استان کرمانشاه آغاز شد و با عملیات غرورآفرین مرصاد در تنگه چهارزبر با رشادت رزمندگان اسلام غیور پایان یافت و در تمام سال‌های نبرد حق علیه باطل استان کرمانشاه با ایستادگی و مقاومت خود در برابر دشمنان ایستاد.

استان کرمانشاه با توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوادث مختلف پیش‌رو بوده و مردم این دیار با وحدت، بصیرت و ایستادگی خود همواره نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند و اجازه نداده‌اند دشمن به اهداف پلید خود دست پیدا کند و همواره پای کار انقلاب بوده‌اند.

استان کرمانشاه در دفاع مقدس شاهد رخدادهای تلخی مانند کشتار مردم بی‌دفاع اسلام‌آبادغرب به دست منافقین، ترور، بمباران‌های هوایی و... بوده که نشان افتخار آن تقدیم ۹ هزار و ۸۰۰ شهید برای حراست و حفاظت از ارزش‌های انقلاب و مرزهای کشور است.

با توجه به نقش مهم و تأثیرگذار استان کرمانشاه در دفاع مقدس کنگره ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان طی روزهای آینده برگزار خواهد شد که دست‌اندرکاران این رویداد مهم فرهنگی تمام توان خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن به‌کار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها