رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای 10 ویژه برنامه همزمان با 22 بهمن‌ماه در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری از اجرای 10 ویژه برنامه همزمان با روز 22 بهمن‌ماه در این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷ - 10February 2016

اجرای 10 ویژه برنامه همزمان با 22 بهمن‌ماه در چهارمحال و بختیاری

علی گرجی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس در شهرکرد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت 22 بهمنماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 10 ویژه برنامهی شاد و متنوع در سراسر چهارمحال و بختیاری اجرا میشود.

وی از برپایی ایستگاه نقاشی و عکاسی در راهپیمایی 22 بهمن خبر داد و گفت: همزمان با راهپیمایی 22 بهمنماه ایستگاه نقاشی برای قشر کودک و نوجوان در سراسر نقاط چهارمحال و بختیاری برپا میشود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری بیان داشت: برگزاری مسابقات عکاسی، مسابقات قرآن بخوانید جایزه بگیرد، اجرای نمایش ورزشهای باستانی از دیگر برنامههای اجرایی در روز 22 بهمنماه در این استان است.

وی از برگزاری جشن انقلاب در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی فردا در بقعه امامزاده دو خاتون(س) شهرکرد برگزار میشود.

گرجی اجرای سرودهای انقلابی، اقامه نماز 1357 نفری به شکرانه انقلاب در مساجد، مسابقه بزرگ عکس موبایلی از راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامههای اجرایی در این روز برشمرد.

وی عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر، محافل انس با قرآن، جشن انقلاب، دیدار با خانواده شهدا، همایشهای بصیرتافزایی، جشنهای دانشآموزی، برپایی ایستگاههای نقاشی، نمایشگاههای عکس و فیلم، جشنوارههای مختلف فرهنگی و هنری و... درچهارمحال  و بختیاری اجرا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات چهارمحال و بختیاری افزود: مردم شریف این استان با حضور حداکثری و باشکو ه در راهپیمایی 22 بهمنماه امسال همانند سالهای گذشته حماسهبزرگ خلق خواهند کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار