آیین بزرگداشت شهیدان «یحیی سنوار» و «عباس نیلفروشان» در حرم حضرت معصومه (س)

آیین بزرگداشت سردار شهید عباس نیلفروشان و شهید یحیی سنوار چهارشنبه شب با حضور مسئولان و قشر‌های گوناگون مردم در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 24October 2024

آیین بزرگداشت شهیدان «یحیی سنوار» و «عباس نیلفروشان» در حرم حضرت معصومه (س)به گزارش دفاع‌پرس از قم، آیین بزرگداشت سردار شهید عباس نیلفروشان و شهید یحیی سنوار رئیس فقید دفتر سیاسی حماس با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام جمعه قم و خانواده شهید نیلفروشان و قشر‌های گوناگون مردم در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی استاد حوزه علمیه قم طی سخنانی در مراسم فوق، با اشاره به رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید نیلفروشان در دوران دفاع مقدس و میدان مبارزه با داعش اظهار داشت: این شهید والامقام به حیات و زندگی مادی تعلق نداشت و با خدا وارد معامله شد.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی نمی‌تواند هیچ اقدامی علیه ایران انجام دهد افزود: در جنگ تحمیلی همه دنیا در برابر ایران قرار گرفتند ولی شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و همه وجودشان را تقدیم کردند.

مومنی با بیان این که شهادت امتیازی از سوی خداوند به شهیدان است گفت: شهید نیلفروشان به صورت شبانه‌روزی جهاد می‌کرد و تشییع باشکوه این شهید در تهران، قم، مشهد و اصفهان، نشان‌دهنده اعتبار و او نزد خداوند است.

وی همچنین با بیان این مطلب که شهید یحیی سنوار نیز شجاعانه وارد میدان مبارزه با رژیم صهیونیستی شد عنوان کرد: هدف این رژیم جعلی فقط لبنان و سوریه نیست، تمام مقصودش، ضربه زدن به ایران است.

استاد حوزه علمه قم گفت: آنچه رژیم صهیونیستی در مورد ایران فکر می‌کند، پوچ و باطل است، اگر شهیدان مقاومت جلوی رژیم صهیونیستی و داعش ایستادگی نمی‌کردند، نوامیس ما در امنیت نبودند.

حجت‌الاسلام مومنی در بخش دیگری از سخنان، با بیان این نکته بعضی‌ها مدعی ولایت‌مداری امیرالمومنین (ع) هستند، اما عده‌ای نیز در عمل‌شان ولایت‌مداری را نشان می‌دهند گفت: برخی هم ادعای درس و بحث و تحقیق را دارند، اما با به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی، خود را حقیر و کوچک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه قلم این افراد باید شکسته، و تفکرشان نیز خراب شود خاطرنشان کرد: این مدعیان درس و تحقیق با این حرف‌ها دل مادران و فرزندان و خانواده‌های شهیدان را خون کردند و نفرین این خانواده‌ها گریبان‌گیرشان خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم خطاب به کسانی که رژیم صهیونیستی را مشروع می‌دانند بیان داشت: از خدا بترسید، از نفسانیات فاصله بگیرید، طلبه‌های انقلابی باید تفکر این افراد را بشناسند.

مومنی تصریح کرد: این افراد که از این تعابیر استفاده می‌کنند بدانند مشمول نفرین حزب‌الله خواهند بود.

اانتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار