اعزام ۳۳۰ دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد به اردوی راهیان نور

در مراسمی در گلزار شهدای یاسوج ۳۳۰ دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد راهی مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.
کد خبر: ۷۰۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ - 26October 2024
به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم سرهنگ پاسدار «سعید برومند زاده» معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، «محمد جمالی» سرپرست اداره کل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سروان پاسدار «مصطفی گلستانی فر» مسئول سازمان بسیج دانش اموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، «حجت دبیقی» معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ «حسین انوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد، سرهنگ حجت الله عباسی معاون اجتماعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد، سرگرد «سعادت صالحی» مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان حضور داشتند.
 
اعزام ۳۳۰ دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد به اردوی راهیان نور
 
سرهنگ «سعید برومندزاده» معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش آموزان دختر که در گلزار شهدای یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: در اولین مرحله سال تحصیلی جدید با همکاری سپاه فتح و آموزش و پرورش استان، امروز ۳۳۰ دانش آموز دختر با ۹ دستگاه اتوبوس راهی سرزمین‌های نور شدند.
 
وی افزود: دانش آموزان به مدت سه روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در استان خوزستان بازدید و از نزدیک با رشادت‌ها وجانفشانی‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا خواهند شد.
 
اعزام ۳۳۰ دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد به اردوی راهیان نور
 
«محمد جمالی» سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: اعزام حدود پنج هزار دانش‌آموز و ۵۰۰ معلم در قالب اردو‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در دستور کار آموزش و پرورش استان است و ان‌شاءالله بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین جامعه هدف نهادینه کنیم.
 
محمد جمالی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور یک اردوی تربیتی و فرهنگی است گفت: راهیان‌نور یک دانشگاه بزرگ عملی است که دانش‌آموزان پس از بازگشت از این سفر معنوی باید فرهنگ بزرگ دفاع مقدس را به خانواده‌ها و هم‌کلاسی‌های خود منتقل می‌کنند.
 
اعزام ۳۳۰ دانش آموز دختر شهرستان بویراحمد به اردوی راهیان نور
 
سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مناطق عملیاتی در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران بوده است که دانش‌آموزان از این بازدید‌ها درس فرهنگ ایثار و شهادت را به یادگار خواهند برد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار