نمایش و نقد فیلم «در آغوش درخت» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» طی ششصدوسی‌امین نشست باشگاه فیلم تهران فردا در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ - 26October 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به نویسندگی و کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، فردا (یکشنبه، ۶ آبان‌) ساعت ۱۸ در ششصدوسی‌امین نشست باشگاه فیلم تهران در فرهنگسرای ارسباران به نمایش درمی‌آید و پس از آن با حضور بابک خواجه‌پاشا (نویسنده و کارگردان)، محمدرضا مصباح (تهیه‌کننده)، جواد قامتی (بازیگر)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد فیلم «در آغوش درخت» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم درام، خانوادگی، اجتماعی «در آغوش درخت» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه در چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر و نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۲۵ است.

هنرمندانی همچون مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی، رایان لطفی و… در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم روایت بحران پیچیده زندگی کیمیا (با بازی مارال بنی‌آدم) و فرید (با بازی جواد قامتی) است که ۱۲سال از ازدواج‌شان می‌گذرد، جهان زیبای فرزندانشان را بهم می‌ریزد؛ کودکانی که هیچ چیز جز سادگی و مهربانی را در زندگی نمی‌شناسند…

علاقه‌مندان برای حضور در ششصدوسی‌امین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از آغاز نمایش فیلم وجود دارد.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار