فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

هوشمندسازی پلیس در ارتقای آرامش اجتماعی موثر است

سردار تقوی گفت: هوشمندسازی، روزآمدی و کارآمدی در دستور کار پلیس قرار دارد که نیازمند اهتمام جدی سازمان‌های مسئول در این حوزه نسبت به همراهی و پشتیبانی از پلیس است.
کد خبر: ۷۰۱۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۱ - 27October 2024

هوشمندسازی پلیس در ارتقای آرامش اجتماعی موثر استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در دیدار با «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی که با حضور جمعی از مسئولان عالی‌رتبه پلیس استان انجام شد، اظهار داشت: تقویت و ساختارمندی هدفمند فرماندهی ویژه پلیس در مشهد یک ضرورت بوده و خوشبختانه گام‌های موثری در این خصوص برداشته شده است.

وی افزود: حضور چهار میلیون زائر حرم مطهر رضوی به طور مستمر و متوسط روزانه، کلانشهر مشهد را از ویژگی متفاوتی برخوردار ساخته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد دو مرکز آموزش شهید مطهری نیشابور و جوادالائمه (ع) سبزوار نقش موثری در پیشبرد اهداف عملیاتی پلیس خراسان رضوی دارد.

سردار تقوی تصریح کرد: تقدیم ۱۵ شهید پلیس در دوران کرونا برای درمان و پیشگیری از شیوع بیماری همگام با برقراری و توسعه نظم و امنیت حماسه بزرگی بود که پلیس خلق کرد.

وی گفت: هوشمندسازی، روزآمدی و کارآمدی در دستور کار پلیس قرار دارد که نیازمند اهتمام جدی سازمان‌های مسئول در این حوزه نسبت به همراهی و پشتیبانی از پلیس است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ابراز داشت: پشتیبانی و حمایت از ساخت خانه‌های مسکونی و سازمانی پلیس از اولویت‌های اساسی است که باید با جدیت دنبال شود.

سردار تقوی با اشاره به گستره مشارکت و تعامل هوشمند، آن را زیرساخت امنیت مردم‌پایه دانست و خاطرنشان کرد: آمادگی و حضور پلیس در کنار همراهی شهروندان نقش موثری در ارتقای احساس آرامش اجتماعی دارد.

وی در ادامه به کاهش چهار درصدی جانباختگان حوادث جاده‌ای اشاره کرد و یادآور شد: این امر مهم نیازمند نگاه جدی در مدیریت و اجرای ماموریت‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار