استاندار خراسان رضوی:

پلیس میدان‌دار نظم و امنیت است

مظفری گفت: پلیس میدان‌دار جبهه نظم و انضباط است و دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید برای پشتیبانی خادمان امنیت باید ایفای نقش کنند.
کد خبر: ۷۰۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ - 27October 2024

پلیس میدان‌دار نظم و امنیت استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی در دیدار با سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئلان عالی‌رتبه پلیس خراسان رضوی اظهار داشت: تامین امنیت، مسئولیتی سخت و پیچیده است که تبعات مسائل اجتماعی، آن را خطیرتر می‌سازد.

وی افزود: سرمایه‌های اجتماعی با مراقبت، همراهی و همسویی با پلیس نقش‌آفرین هستند و این مسئولیت با توجه به هیجانات شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: صبر، حوصله و متانت شاخصه پلیس خدمتگزار است و آموزش‌های تخصصی، راهبرد‌های فرماندهی و تلاش کارکنان زیبنده این نقش فداکارانه محسوب می‌شود.

مظفری گفت: انتظار مردم خاستگاه‌های جامعه و توجه حاکمیت به پلیس نشان از اهمیت مسئولیت خطیر فراجا دارد.

وی تصریح کرد: احترام پلیس و جایگاه اجتماعی این نیروی مقتدر ضروری بوده، چراکه پلیس در عین اقتدار، یار مردم و همراه مردم است.

استاندار خراسان رضوی بیان داشت: پلیس با زیرساخت‌های خوب و امکاناتی که در اختیار دارد می‌تواند کارآمد و روزآمد باشد و تمام دستگاه‌ها و ظرفیت‌ها باید در این حوزه همسو با فراجا باشند. امیدوارم با برگزاری نشست‌های تخصصی و وضعیت سنجی شرایط موجود، بتوانیم گام‌های موثری در توسعه و تحکیم نظم و امنیت عمومی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار