مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

درخشش کارکنان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در مسابقات سراسری  قرآن کریم سپاه پاسداران

علی‌آبادی گفت: در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برادران شاغل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارکنان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۷۰۱۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶ - 27October 2024
 

درخشش کارکنان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در مسابقات سراسری  قرآن کریم سپاه پاسدارانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ دوم پاسدار «اسماعیل علی‌آبادی» مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان، اظهار داشت: در بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران شاغل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برادران شاغل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کارکنان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن و نیز در زمینه‌های حفظ موضوعی، قرائت تحقیق و ترتیل و مفاهیم سطح یک و ۲ با هم رقابت کردند، افزود: این مسابقات از ۲۸ مهر تا ۱ آبان ویژه برادران و از ۱ آبان تا ۵ آبان ویژه خواهران در مجتمع فرهنگی امامت مشهد مقدس به صورت کشوری برگزار شد که از سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در بخش حفظ سه جزء خانم جوان موفق به کسب رتبه اول و در بخش حفظ موضوعی هم خانم ابرازه به مقام پنجم رسید. همچنین در بخش ترتیل برادران آقای افروز نیز موفق به کسب رتبه ششم این مسابقات شد.

علی‌آبادی در پایان گفت: این مسابقات در رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، قرائت تحقیق و ترتیل و مفاهیم سطح یک و دو برگزار شد. افراد برتر پس از ارزیابی به مسابقات نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی که امسال به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار