سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه:

نصرت جبهه مقاومت و پایان اسرائیل نزدیک است

حجت الاسلام «سروری» گفت: صهیونیست ها به شدت از اقدام نابخردانه خود پشیمان خواهند شد چرا که در رسیدن به پایان حیات منحوس خود عجله دارند.
کد خبر: ۷۰۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳ - 27October 2024
نصرت جبهه مقاومت و پایان اسرائیل نزدیک استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «حجت الله سروری» سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی که منجر به شهادت ۴ نفر از دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی شده است، اظهار داشت: فرزندان شجاع، هوشیار و مقتدر ایران اسلامی، با خنثی کردن این حمله تجاوزکارانه، دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام کرده و قدرت و توان بالای پدافند هوایی کشورمان را به رخ جهانیان کشیدند.
 
وی اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی، صبح امروز در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهدای امنیت، فرمودند: شرارت دو شب پیش رژیم صهیونیستی نه باید بزرگنمایی شود و نه کوچک‌انگاری. باید خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی به هم بخورد. باید قدرت و اراده و ابتکار ملت ایران و جوانان کشور را به آنان فهماند.
 
حجت الاسلام سروری، با اشاره به شکست مفتضحانه اسرائیل و قطعی بودن پاسخ قاطع ایران به تجاوزکاری‌های این رژیم غاصب، بیان کرد: رژیم کودک کش و منحوس صهیونی، بایستی تقاص گرفتن جان‌های شریفی که در طی سال‌ها جنایت و خون خواری و تجاوزگری در منطقه خاورمیانه مرتکب شده است را پس بدهد.  
 
وی اعتراف جبهه دشمن مبنی بر عامدانه بودن خسارات ناچیز در این تجاوز آشکار را نشانه ترس سگ هار آمریکا، از پاسخ دردناک و مقتدرانه کشورمان دانست و ابراز کرد: صهیونیست‌ها به شدت از اقدام نابخردانه خود پشیمان خواهند شد چرا که در رسیدن به پایان حیات منحوس خود عجله دارند.
 
سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به تحولات منطقه و محور مقاومت بر حمایت از رزمندگان محور مقاومت در لبنان و فلسطین تأکید کرد و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به نصرت الهی، پیروزی جبهه حق و آزادی قدس شریف نزدیک هستیم.  
 
وی در ادامه با تقدیر از جان فشانی‌های ارتش قهرمان و سپاه جان برکف در دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی در زمین و آسمان و دریا، اضافه کرد: همان گونه که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: این جنگ را شما شروع می‌کنید، اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار