پوستر جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال مهدوی در گیلان رونمایی شد

پوستر چهارمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال مهدوی در گیلان با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی در رشت رونمایی شد.
کد خبر: ۷۰۱۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۰ - 27October 2024

پوستر جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال مهدوی در گیلان رونمایی شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، در حاشیه برگزاری شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان و با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) رشت، از پوستر چهارمین جشنواره بین‌المللی انتخاب کتاب سال مهدوی در گیلان رونمایی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاسم قاسمی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در این مراسم اظهار داشت: رونمایی از این پوستر برای چهارمین سال پیاپی مربوط به جشنواره بین المللی امامت و مهدویت با محوریت " کتاب سال مهدوی " و در بهمن ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار می‌شود.  

وی ادامه داد: در این جشنواره، سخنرانان خوش نام و دارای مقام علمی از سراسر جهان در این جشنواره شرکت خواهند کرد که ایده‌ها و آثار خود را در حوزه مهدویت که عامل مهم تقریب بین ادیان می‌تواند باشد، به گفتگو خواهند نشست.

قاسمی تصریح کرد: آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره جمع آو داوری صورت خواهد گرفت و چهار اثر فاخر، شناسایی و به جامعه علمی معرفی خواهد شد و به برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار