استاندار خراسان رضوی:

قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از برکات خودکفایی دفاعی است

مظفری گفت: در دوران دفاع مقدس دانش و تکنولوژی دنیا در مقابل ما بود، اما شجاعت، شهامت و ایثارگری مردم باعث شد که به مرحله خودکفایی در صنایع دفاعی برسیم که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از برکات آن است.
کد خبر: ۷۰۱۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷ - 28October 2024

قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از برکات خودکفایی دفاعی استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «غلامحسین مظفری» استاندار خراسان رضوی به‌همراه جمعی از اعضای شورای تامین و مدیران اداری استان با حضور در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق ارتش ضمن دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد «سیروس امان‌الهی» فرمانده این قرارگاه از دلاورمردی مدافعان امنیت کشور در مقابله با حمله بزدلانه رژیم کودک‌کش اسرائیل قدردانی کرد.  

مظفری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پدافند ارتش خصوصا چهار شهید حادثه اخیر اظهار داشت: اگر امروز نیروی امنیتی، نظامی و انتظامی اوج اقتدار را تجربه می‌کند، مرهون مجاهدت دلاورمردان نیرو‌های مسلح است.

وی با اشاره به اینکه کشور در پیشرفت صنایع نظامی همراه با بسیاری از کشور‌های پیشرفته توانسته پیش برود، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس دانش و تکنولوژی دنیا در مقابل ما بود، اما شجاعت، شهامت و ایثارگری مردم باعث شد که به مرحله خودکفایی در صنایع دفاعی برسیم که قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی از برکات آن است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به سیاست و استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه به دنبال جنگ‌افروزی نبوده و هیچ نزاعی را آغاز نکرده است، بسیاری تصور می‌کنند اگر اتفاقی بیفتد دست ما خالی است، اما شاهد بودیم که در حمله نامشروع رژیم صهیونیستی به میهن اسلامی‌مان به لطف خدا و هوشیاری نیرو‌های مسلح این تجاوزگری دفع شد و سطح بالایی از توان دفاعی و نظامی ایران نشان داده شد.  

این مسئول گفت: تمام تجهیزات به روز دنیا در اختیار اسرائیل بوده است، اما شکننده بودن و آسیب‌پذیری آنها در عملیات‌های وعده صادق به اثبات رسید و نشان داد که تجهیزات ایران چقدر پیشرفته و قابل توجه است.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار