تبریک قالیباف در پی قهرمانی جهانی تیم‌های ملی کشتی امید

رئیس مجلس شورای اسلامی کسب عنوان قهرمانی جهان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد امید زیر ۲۳ سال کشورمان را تبریک گفت.
کد خبر: ۷۰۱۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۵ - 28October 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه ۷ آبان) در پیامی قهرمانی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد امید جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جهانی را تبریک گفت.

.

این پیام به این شرح است:

پیروزی‌های غرورآفرین فرزندان ایران اسلامی و جوانان سلحشور ما تجلی رشادت، غیرت و توانایی سرشار آنان در رویارویی با رقیبان در میادین ورزشی و زورآزمایی با آنان است.

این نتایج درخشان را به قهرمانان ورزشکار، مربیان، اعضای کادر فنی، سرپرستان و مردم شریف ایران تبریک گفته، امیدوارم باعنایت خداوند متعال همواره شاهد سرافرازی جوانان عزیزمان در تمامی عرصه‌های جهانی و بین‌المللی توام با شادی یک ملت باشیم.

گفتنی است، رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان روز‌های ۴ تا ۶ آبان ماه در شهر تیرانا پایتخت کشور آلبانی برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط مهدی یوسفی در وزن ۷۹ کیلوگرم، امیرحسین فیروزپور در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیررضا معصومی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، مهدی حاجیلوئیان در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال نقره، علی مومنی در وزن ۵۷ کیلوگرم، ابراهیم خواری در وزن ۶۱ کیلوگرم و عباس ابراهیم‌زاده در وزن ۷۰ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

تیم ایران برای نخستین بار در تاریخ رقابت‌های زیر ۲۳ سال جهان، عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

در رده‌بندی تیمی ایران با ۱۵۸ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، جمهوری آذربایجان با ۹۸ امتیاز دوم و ژاپن نیز با ۹۸ امتیاز سوم شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار