دوره آموزش فیلم‌سازی سینمای جوانان در سیستان و بلوچستان رایگان شد

مدیر انجمن سینمای جوانان زاهدان گفت: دوره آموزشی هفت ماهه فیلم‌سازی سینمای جوانان در راستای گسترش عدالت آموزشی و فرهنگی در سیستان و بلوچستان به طور رایگان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳ - 28October 2024

دوره آموزش فیلم‌سازی سینمای جوانان در سیستان و بلوچستان رایگان شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، ‌‌«صادق سوری» مدیر انجمن سینمای جوانان زاهدان اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه جهت شرکت در آزمون با مراجعه به دفتر انجمن سینمای جوان زاهدان نام‌نویسی کنند.

وی افزود: آزمون دوره هفت ماهه فیلم‌سازی انجمن سینمای جوانان ایران، ۱۸ آبان ماه سالجاری برگزار و از تمامی داوطلبان مصاحبه حضوری گرفته می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان زاهدان با اشاره به اینکه آموزش تخصصی سینما و فیلم‌سازی در سه گام برگزار می‌شود، بیان کرد: گام اول؛ کارگاه تجربه اول و آشنایی با سینما و عکاسی است و در گام دوم دروس اصلی سینما شامل از ایده تا فیلم‌نامه، کارگردانی، فیلمبرداری، تدوین و صدابرداری، کارگاه تدوین، صدا، نشست فیلم و گفت‌وگو تدریس می‌شود.

وی با بیان اینکه گام سوم شامل سه کارگاه فیلم‌سازی داستانی، مستند و تجربی است، تصریح کرد: دوره آموزشی هفت ماهه فیلم‌سازی سینمای جوانان در راستای گسترش عدالت آموزشی و فرهنگی در مناطق کم‌برخوردار و محروم به منظور کشف استعدادهای نوظهور، تقویت و گسترش جریان فیلم‌سازی در سیستان و بلوچستان رایگان شد.

به گفته سوری؛ هنر جویان دوره فیلم‌سازی موظفند در پایان دوره یک فیلم کوتاه داستانی با مدت زمان پنج تا ۱۵ دقیقه با همکاری سایر هنرجویان دوره تولید و پس از تایید کیفیت اثر مدرک معتبر انجمن را دریافت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت نام‌نویسی و کسب اطلاعات بیشتر به سایت iycs.ir یا دفتر انجمن سینمای جوانان زاهدان به نشانی؛ زاهدان، نبش خرمشهر ۱۴، مجتمع فرهنگی و هنری، طبقه اول یا با شماره تلفن‌های ۰۵۴۳۳۴۴۳۲۸۸ و ۰۹۱۲۵۱۲۴۵۰۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار