مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا خبر داد؛

اعزام ۴ هزار دانش آموز مازندرانی به اردو‌های راهیان نور

«تقی زاده» از اعزام ۴ هزار دانش آموز مازندرانی به اردو‌های راهیان نور خبر داد و گفت: جمعه ۱۱ آبان آغاز دور جدید اعزام‌ها خواهد بود.
کد خبر: ۷۰۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰ - 28October 2024

اعزام ۴ هزار دانش آموز مازندرانی به اردو‌های راهیان نوربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «محمد تقی‌زاده» مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا امروز در نشست با خبرنگاران که به‌مناسبت آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی در سالن جلسات بسیج دانشجویی سپاه کربلا برگزار شد، اظهار داشت: هفته بسیج دانش آموزی از هشتم آبان همزمان با سالروز شهادت «محمدحسین فهمیده» آغاز می‌شود و تا ۱۳ آبان مصادف با روز ملی استکبارستیزی ادامه دارد.

وی افزود: بسیج دانش آموزی در سال ۱۳۵۸ همزمان با تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفت و شاهد نقش آفرینی دانش آموزان بسیجی در عرصه‌های مختلف نظام نظیر دفاع مقدس بوده‌ایم.

به گفته تقی زاده بسیج دانش آموزی دنبال تربیت نسلی در تراز رهبری جامعه و الگوسازی تحقق صنعت بنیادین و تربیت متصل به مسجد و خانواده است.

این مسئول با بیان اینکه برای ایستادگی و حفظ آرمان‌های انقلاب و اسلام دانش آموزان دختر و پسر به دست منافقین به شهادت رسیدند، به پیشینه نامگذاری روز دانش آموز اشاره و اضافه کرد: راهپیمایی روز ۱۳ آبان نیز هرساله پیرو نکوداشت حرکت استکبارستیزی دانش آموزان دهه ۵۰ برگزار می‌شود.

تقی زاده از برگزاری بیش از دو هزار برنامه ویژه هفته نکوداشت بسیج دانش آموزی با شعار «نسل سلیمانی‌ها» خبر داد و گفت: همچنین صبحگاه مشترک دانش آموزی با هدف اعلام انزجار از جنایات اسرائیل و اعلام حمایت از دانش آموزان سه شنبه در سپاه کربلا برگزار خواهد شد.

وی برگزاری همایش «نسل سلیمانی‌ها» را یکی از برنامه‌ها اعلام و بیان کرد: این برنامه با محوریت حمایت از جریان و جبهه مقاومت در امتداد نسل «قاسم سلیمانی» چهارشنبه در حسینیه عاشقان کربلا برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه کربلا از اعزام چهار هزار دانش آموز از روز جمعه ۱۱ آبان به اردو‌های راهیان نور خبر داد و برگزاری اردو‌های راهیان پیشرفت، همایش چفیه‌های بهشتی، افتتاح پایگاه‌های مقاومت بسیج در ۴۳۰ مدرسه غیردولتی مازندران، برپایی نمایشگاه‌های تاریخ استکبار ستیزی و خط مقاومت در شهرستان‌های استان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت بازخوانی اسناد لانه جاسوسی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است پویش «جاسوس خانه» در استان راه اندازی می‌شود.

تقی زاده برگزاری چهار هزار اردوی تربیتی دانش آموزی در سطح استان را تا پایان سال یکی از برنامه‌ها برشمرد و اذعان داشت: همچنین برگزاری رویداد «دست سازه‌های دانش آموزی» و دیدار ۶۰ دانش آموز مازندران با رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۲ آبان از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار